![Hoši děkujem, tématická tramvaj jezdila v Brně](https://www.busportal.cz/images/stories/2024/20050_skoda-clpo-1.jpg)
MOBILBOARD potvrzuje rostoucí zájem o MHD reklamu, v kampaních dominují výrazné image plochy. Povedená byla například tématická tramvaj hokejových šampiónů pro Škoda Global.
MOBILBOARD potvrzuje rostoucí zájem o MHD reklamu, v kampaních dominují výrazné image plochy. Povedená byla například tématická tramvaj hokejových šampiónů pro Škoda Global.
Agentura MOBILBOARD, která zajišťuje reklamu na vozech veřejné dopravy, překonává v počtu realizací za prvních šest měsíců loňská čísla. A to v ČR i na Slovensku. Potvrzuje se tak trend, který firma zaznamenala v předchozích dvou letech. Preference klientů se ve vztahu k jednotlivým typům reklamy mění a zájem o MHD reklamu i navzdory digitálním médiím výrazně roste.
Klienti preferují větší image formáty
Malé formáty zadavatelé postupně nahrazují výraznými plochami, kterým dominuje Celopolep, Mobilboard, Back Board nebo Side Board. Klienti sází na vizibilitu a budování povědomí s dlouhodobým účinkem, což tramvaje, trolejbusy, linkové i dálkové autobusy dokáží ve městech, spádových oblastech i na dálnicích zajistit. Plochy vozidel navíc nabízí prostor pro zajímavé kreativní ztvárnění kampaní.
Postavení MHD reklamy posiluje, tím se zvyšují příjmy i pro dopravce
„Pro agenturu i pro dopravce je to skvělá zpráva. Posiluje se tak význam a postavení MHD reklamy na reklamním trhu a s tím i příjmy pro dopravce. Peníze z reklamy se vrací zpět do veřejné dopravy, čímž zvyšujeme nejen její atraktivitu z hlediska cestovního, ale i marketingového,“ potvrzuje Radmila Pospíšilová, majitelka firmy MOBILBOARD.
Efektivní, užitečná, udržitelná reklama
Firma MOBILBOARD se snaží dlouhodobě posílit vnímání reklamy na vozech veřejné dopravy z hlediska nejen efektivity a udržitelnosti pro klienty, ale i užitečnosti. Přínos financí z reklamy totiž není pro dopravní podniky zanedbatelný. Může přispět ke zkvalitnění služeb a zároveň nabídnout alternativu nelegálních statických ploch, s nimiž se kraje a města potýkají. Přesun inzerentů z nepovolených statických ploch na dopravní prostředky je chytrým a reálným řešením.
MOBILBOARD
![Hoši děkujem, tématická tramvaj jezdila v Brně](https://www.busportal.cz/images/stories/2024/20050_burger-king-mb.jpg)
![Hoši děkujem, tématická tramvaj jezdila v Brně](https://www.busportal.cz/images/stories/2024/20050_ikea-clpo.jpg)
![Hoši děkujem, tématická tramvaj jezdila v Brně](https://www.busportal.cz/images/stories/2024/20050_scania-rj-bosch-backboard.jpg)
![Hoši děkujem, tématická tramvaj jezdila v Brně](https://www.busportal.cz/images/stories/2024/20050_lidl-celopolep-brno-tramvaj.jpg)
![Hoši děkujem, tématická tramvaj jezdila v Brně](https://www.busportal.cz/images/stories/2024/20050_pluxee-clpo.jpg)
![Hoši děkujem, tématická tramvaj jezdila v Brně](https://www.busportal.cz/images/stories/2024/20050_extrifit-bb.jpg)
![Hoši děkujem, tématická tramvaj jezdila v Brně](https://www.busportal.cz/images/stories/2024/20050_prazdroj-proud.jpg)
![Hoši děkujem, tématická tramvaj jezdila v Brně](https://www.busportal.cz/images/stories/2024/20050_tesco-sb-1.jpg)