Hoši děkujem, tématická tramvaj jezdila v Brně
Mistrovský Celopolep na tramvaji v Brně pro Škoda, realizace a foto MOBILBOARD

MOBILBOARD potvrzuje rostoucí zájem o MHD reklamu, v kampaních dominují výrazné image plochy. Povedená byla například tématická tramvaj hokejových šampiónů pro Škoda Global.

MOBILBOARD potvrzuje rostoucí zájem o MHD reklamu, v kampaních dominují výrazné image plochy. Povedená byla například tématická tramvaj hokejových šampiónů pro Škoda Global.

Agentura MOBILBOARD, která zajišťuje reklamu na vozech veřejné dopravy, překonává  v počtu realizací za prvních šest měsíců loňská čísla. A to v ČR i na Slovensku. Potvrzuje se tak trend, který firma  zaznamenala v předchozích dvou letech. Preference klientů se ve vztahu k jednotlivým typům reklamy mění a zájem o MHD reklamu i navzdory digitálním médiím výrazně roste.

Klienti preferují větší image formáty

Malé formáty zadavatelé postupně nahrazují výraznými plochami, kterým dominuje Celopolep, Mobilboard, Back Board nebo Side Board. Klienti sází na vizibilitu a budování povědomí s dlouhodobým účinkem, což tramvaje, trolejbusy, linkové i dálkové autobusy dokáží ve městech, spádových oblastech i na dálnicích zajistit. Plochy vozidel navíc nabízí prostor pro zajímavé kreativní ztvárnění kampaní.

Postavení MHD reklamy posiluje, tím se zvyšují příjmy i pro dopravce  

Pro agenturu i pro dopravce je to skvělá zpráva. Posiluje se tak význam a postavení MHD reklamy na reklamním trhu a s tím i příjmy pro dopravce.  Peníze z reklamy se vrací zpět do veřejné dopravy, čímž zvyšujeme nejen její atraktivitu z hlediska cestovního, ale i marketingového,“ potvrzuje Radmila Pospíšilová, majitelka firmy MOBILBOARD.

Efektivní, užitečná, udržitelná reklama

Firma MOBILBOARD se snaží dlouhodobě posílit vnímání reklamy na vozech veřejné dopravy z hlediska nejen efektivity a udržitelnosti pro klienty, ale i užitečnosti. Přínos financí z reklamy totiž není pro dopravní podniky zanedbatelný. Může přispět ke zkvalitnění služeb a zároveň nabídnout alternativu nelegálních statických ploch, s nimiž se kraje a města potýkají. Přesun inzerentů z nepovolených statických ploch na dopravní prostředky je chytrým a reálným řešením.

MOBILBOARD

 


Hoši děkujem, tématická tramvaj jezdila v Brně
Formát Mobilboard na autobusech pro Burger King, realizace a foto MOBILBOARD
Hoši děkujem, tématická tramvaj jezdila v Brně
Kreativní Celopolep s motivem ikonické tašky Ikea, realizace a foto MOBILBOARD
Hoši děkujem, tématická tramvaj jezdila v Brně
Reklama Bosch na dálkových autobusech RegioJet, realizace a foto MOBILBOARD
Hoši děkujem, tématická tramvaj jezdila v Brně
Lidl Celopolep na tramvaji v Brně, realizace a foto MOBILBOARD
Hoši děkujem, tématická tramvaj jezdila v Brně
Celopolep Pluxee, realizace a foto MOBILBOARD
Hoši děkujem, tématická tramvaj jezdila v Brně
Extrifit, realizace a foto MOBILBOARD
Hoši děkujem, tématická tramvaj jezdila v Brně
Prazdroj, realizace a foto MOBILBOARD
Hoši děkujem, tématická tramvaj jezdila v Brně
Tesco, realizace a foto MOBILBOARD