HEULIEZ je jedničkou v elektromobilitě ve Francii
HEULIEZ GX 337 ELEC s nabíjením v depu je ve Francii nejpopulárnější. Foto HEULIEZ

Díky standardní verzi autobusu GX 337 ELEC s nabíjením v depu, které bylo na domácím území obzvláště populární, je značka klíčovým hráčem elektrické mobility.
Díky standardní verzi autobusu GX 337 ELEC s nabíjením v depu, které bylo na domácím území obzvláště populární, je značka klíčovým hráčem elektrické mobility.
S počtem 45,8% registrací značka HEULIEZ v loňském roce potvrdila své vedoucí postavení v elektrických autobusech ve Francii. Jde o nárůst o 16 procent ve srovnání s rokem 2019.

"Do vývoje řešení na míru investuje HEULIEZ BUS již pět let značné prostředky, díky tomu máme v nabídce jednu z nejkompletnějších řad elektrických autobusů na trhu (včetně verze Linium Bus s vysokou úrovní služeb, čtyřmi délkami, třemi režimy dobíjení a bateriemi různých kapacit)," uvádí výrobce.

HEULIEZ provedl také rozsáhlou transformaci svého průmyslového areálu na centrum excelence zaměřeného na elektromobilitu. Kromě instalace specifických ramp pro montáž baterií a různých prvků elektrické architektury na střeše, má areál elektrifikovanou zkušební dráhu vybavenou všemi nabíjecími systémy, rychlými i pomalými. Zákazníci tak mohou vyzkoušet všechny modely autobusů v reálných podmínkách, ověřit zvolenou technologii, její spolehlivost a účinnost, což umožňuje uvedení vozidel do provozu hned po dodání.

Dnes jsou 100% elektrické GX v ulicích asi patnácti francouzských měst, včetně Paříže, kde je flotila značky největší. HEULIEZ je jedním z dodavatelů (dále Alstom a Bolloré) asi 800 vozidel v rámci programu Bus2025

Všechny modely řady GX ELEC získaly označení „Guaranteed France Origin“, záruku exkluzivního know-how, konceptu navrženého a vyrobeného ve Francii.