Výrobní závod ve francouzském Rorthais byl slavnostně otevřen 4. června 1980. Od roku 2013 je výrobce autobusů součástí CNH Industrial Group.
Výrobní závod ve francouzském Rorthais byl slavnostně otevřen 4. června 1980. Od roku 2013 je výrobce autobusů součástí CNH Industrial Group.
Závod Heuliez Bus v roce 1980 na své ploše 8 000 m2 vyrobil 300 autoubsů ročně. O 40 let je jeho plocha více než ztrojnásobná a má testovací dráhu se všemi režimy nabíjení elektrických vozidel. Výroba dokáže rychle reagovat na každou změnu v kadenci různých modelů a může přesáhnout 500 vozidel.
Heuliez Bus se rozvíjí směrem k udržitelnosti. Celou svou existenci oslovuje dodavatele a subdodavatele v blízkosti své továrny a ve Francii, všechny modely této řady požívají od roku 2013 označení „Origine France Garantie“.
Značka se etablovala na francouzkém trhu s širokou škálou vozidel vyvinutých a vyrobených vlastními silami. Zahrnuje tři segmenty trhu: midibusy, standardní a kloubové autobusy, dostupné ve čtyřech délkách a dvou šířkách (2,33 m a 2,55 m) s hybridními, elektrickými, CNG a dieselovými (s technologií HI-SCR) pohony. Heuliez uvádí, že se stal lídrem v midibusech a hybridních autobusech ve Francii, ale modely městských autobusů GX přitahují také další evropské trhy: Německo, Rakousko, Belgii, Španělsko, Nizozemsko, Norsko nebo Lucembursko. Čtvrtina produkce roku 2020 bude určena na vývoz. Loni získal výrobce nejdůležitější zakázku na domácím trhu. Dodá elektrické GX 337 provozovateli RATP v Paříži. Hodnota zakázky je až 133 milionů Eur.
Heuliez v současné době zaměstnává 440 lidí a je uznávanou značkou v oblasti udržitelné a 100% elektrické městské dopravy. Historie firmy sahá až do počátku 20. století. První karoserie Heuliez byla vyrobena v roce 1932. Za jménem stojí kolář z Cerizay Louis Heuliez.
Heuliez Bus se rozvíjí směrem k udržitelnosti. Celou svou existenci oslovuje dodavatele a subdodavatele v blízkosti své továrny a ve Francii, všechny modely této řady požívají od roku 2013 označení „Origine France Garantie“.
Značka se etablovala na francouzkém trhu s širokou škálou vozidel vyvinutých a vyrobených vlastními silami. Zahrnuje tři segmenty trhu: midibusy, standardní a kloubové autobusy, dostupné ve čtyřech délkách a dvou šířkách (2,33 m a 2,55 m) s hybridními, elektrickými, CNG a dieselovými (s technologií HI-SCR) pohony. Heuliez uvádí, že se stal lídrem v midibusech a hybridních autobusech ve Francii, ale modely městských autobusů GX přitahují také další evropské trhy: Německo, Rakousko, Belgii, Španělsko, Nizozemsko, Norsko nebo Lucembursko. Čtvrtina produkce roku 2020 bude určena na vývoz. Loni získal výrobce nejdůležitější zakázku na domácím trhu. Dodá elektrické GX 337 provozovateli RATP v Paříži. Hodnota zakázky je až 133 milionů Eur.
Heuliez v současné době zaměstnává 440 lidí a je uznávanou značkou v oblasti udržitelné a 100% elektrické městské dopravy. Historie firmy sahá až do počátku 20. století. První karoserie Heuliez byla vyrobena v roce 1932. Za jménem stojí kolář z Cerizay Louis Heuliez.
GX 437 ELEC dodává Heuliez na sever Nizozemska do regionu Groningen-Drenthe. Zakázka je na celkem 49 vozidel. Foto Heuliez