Redakce BUS Portálu ve snaze ušetřit náklady a zároveň být cestujícím s jeho zážitky volí, je-li to možné, cestování autobusem. Protože jsem sama rutinní řidičkou služebního vozu - tím myslím
Redakce BUS Portálu ve snaze ušetřit náklady a zároveň být cestujícím s jeho zážitky volí, je-li to možné, cestování autobusem. Protože jsem sama rutinní řidičkou služebního vozu - tím myslím
Redakce BUS Portálu ve snaze ušetřit náklady a zároveň být cestujícím s jeho zážitky volí, je-li to možné, cestování autobusem. Protože jsem sama rutinní řidičkou služebního vozu - tím myslím desetitisíce naježděných kilometrů po celé naší vlasti - nemohu se zbavit vyhodnocování chování řidičů autobusů. Za léta praxe můžu s klidem říci, že mi nevadí, proklábosí-li řidič cestu s kolegou či kamarádem, protože sama vím, že to bezpečnost jízdy neohrožuje. Ostatně tyto rozhovory řidič automaticky vypíná, je-li třeba zvýšit ostražitost a navíc jsou často na téma současné dopravní situace. Co jsem si jako řidič několikrát zkusila a vím, že je to opravdu nebezpečné, je telefonování bez hands free sady. Je jasné, že mobilní telefon může řidiči autobusu avizovat nebezpečnou situaci na trase od kolegy, že je občas nutné přijmout aktuální pokyn od zaměstnavatele, ale bez ohrožení bezpečnosti. Pro zvýšení bezpečnosti autobusové dopravy by se mi asi nejvíce líbilo, aby hands free sada byla v autobuse povinnou a její nepřítomnost postižitelnou. Teď mám jen možnost a tu máte i Vy, milí cestující, sdělit kdy a kde proběhl v autobuse nechráněný mobilně telefonický styk s řidičem - takže začínáme: 17.3.2003 Plzeň-Praha, odjezd z Plzně 9.30 CENTRUM Tour, telefonát řidiče zřejmě se zaměstnavatelem přibližně v úseku za IKEOU. Vaše postřehy ráda uveřejním - pokud ovšem moje zkušenost nebyla vyjímkou a všechno je v našich autobusech v pořádku.
(dabra).
(dabra).