Když jsem před časem odjížděla ze semináře na téma P.R. v dopravě v Pardubicích autem - do Pardubic se z Plzně autobusem inteligentně cestovat nedá - byla jsem železniční lobby na semináři
Když jsem před časem odjížděla ze semináře na téma P.R. v dopravě v Pardubicích autem - do Pardubic se z Plzně autobusem inteligentně cestovat nedá - byla jsem železniční lobby na semináři
Když jsem před časem odjížděla ze semináře na téma P.R. v dopravě v Pardubicích autem - do Pardubic se z Plzně autobusem inteligentně cestovat nedá - byla jsem železniční lobby na semináři přesvědčena, že Auta stojí, vlaky jedou (viz billboard). To, že jsem onehdy měla na desetiminutové trase zpoždění půl hodiny (ostatními cestujícími označované za ne neobvyklé) byla neuvěřitelná náhoda ... Příští pardubickou cestu jsem tedy absolvovala vlakem. Vagóny jsou unavené, úklid nepřesvědčivý a zpoždění 10 minut na trase Praha -Plzeň by při obvyklém devítiminutovém přípoji na Pardubice znamenalo nepříjemnost - naštěstí jsem si vybrala variantu s vůlí 15 minut. V jednom kupé nešlo okno otevřít, v dalším zavřít. Teplo bylo. Cena čaje zakoupeného v kupé 22 Kč ! Výhodou cestování vlakem je jejich neobsazenost - asi to nikoho netrápí, když je v každém osmiosobovém kupé dvé cestujících. Pro moderní ženu je to výhodné, neboť je možno v takto prázdném kupé podobně jako manažer v limuzíně rozložit si notebook (na kolena), připojit přes mobil na INTERNET (stoleček pod oknem) a umístit myšku na vedlejší sic. A pěkně si pracovat a poslouchat, jak ty pražce ... vždyť to znáte. No kdyby byly ještě ty vlaky útulné a jezdily na minutu, to by bylo. Naštěstí pro automobilovou silniční dopravu, která je mým chlebem, tomu tak zřejmě ještě dlouho nebude. A s tím notebookem v autobusu to také není až tak vyloučeno. Příkladně Student Agency se svojí aktivitou na trase Praha-Brno leccos ve vývoji cestování i na vnitrolinkách naznačuje. Ostatně viz reklama - pokud se na ni podíváte, skočí BUS Portálu do kasičky obnůsek (dabra).