FlixBus rozšiřuje síť autobusových spojů v USA

Po roce působnosti na západním pobřeží Spojených států vyjely zelené autobusy na trasu mezi New Yorkem a Washingtonem na východě USA.
Po roce působnosti na západním pobřeží Spojených států vyjely zelené autobusy na trasu mezi New Yorkem a Washingtonem na východě USA.
FlixBus téměř přesně po roce od první jízdy zeleného autobusu na americkém kontinentě ve státě Kalifornie, zavedl 30. května spojení mezi městy New York, Washington, Baltimore, Richmond a okolí, autobusy pojednou až 11krát denně.

„Spuštění dálkových spojů mezi New Yorkem a Washingtonem je velkým milníkem v celosvětové expanzi FlixBusu. Jedná se totiž o nejvytíženější trasu ve Spojených státech a jednu z nejrušnějších tras na světě," říká André Schwämmlein, spoluzakladatel a CEO společnosti FlixMobility, mateřské společnosti FlixBusu. „Po úspěšném představení našich služeb na západním pobřeží před rokem i následném rozvoji linek na jihu a jihozápadě USA se ukázalo, že Američané touží po alternativní nabídce cestování a jsou ochotni sednout do dálkového autobusu. Mnoho z nich poprvé v životě."

FlixBus zahájil ve Spojených státech provoz v květnu roku 2018 na trasách spojující hlavní dopravní uzly na jihozápadě země, jako jsou Las Vegas, Los Angeles a další města. V březnu 2019 se rozvoj dopravní sítě v USA posunul směrem do států Texas, Louisiana a Mississippi, v dubnu pak vyjely první zelené autobusy i ve státě Utah.

Sdílená mobilita a ožívání autobusového trhu v Americe

V době, kdy si podle společnosti JD Power koupí každý rok méně mladých lidí vlastní automobil, tíhnou spíše ke sdílenému cestování nebo častěji zvažují cestování autobusem, nastupuje FlixBus, aby jim nabídl alternativní možnosti cestování zelenými autobusy. Podle výsledků průzkumu téměř 65 procent všech cestujících FlixBusu ve Spojených státech nikdy předtím dálkovým autobusem nejelo, což dokazuje, že dopravce pomáhá vytvářet a rozvíjet v oblasti americké dopravy nový trh.

„Pokud bychom chtěli podíl na trhu získávat tak, že jej pouze přebereme od konkurence, nebude to stačit," uvedl Pierre Gourdain, ředitel FlixBusu v USA. „Naším cílem je lidem ukázat, jak neefektivní je jezdit na výlety vlastním autem, ke všemu v době vysokých cen za pohonné hmoty i parkování a častých dopravních komplikací. Autobus poskytuje pohodlnou alternativu, která umožňuje lidem pracovat, relaxovat nebo spát, zatímco cestují, a ušetřit další finance na to, aby si výlet ještě více užili."

V USA spolupracuje s FlixBusem 20 regionálních partnerů, kteří obsluhují více než 80 destinací.

FlixBus