Integrovaný Wrightbus Eclipse Gemini 2 na rámu VDL s 6.7 l motorem Cummins Euro 5 a automatem Voith D854.5 a zadní portálovou nápravou ZF Jeden z 57 Gemini 2 DL doubledeckerů pro Arrivu v Londýně © Team Davida Griffithse
Z britského autobusového salónu vozidel s volanty vpravo a tendencí k patrovému řešení. Pokračujeme.
Z britského autobusového salónu vozidel s volanty vpravo a tendencí k patrovému řešení. Pokračujeme.
Děkujeme skupině autobusových příznivců z Británie okolo Davida Griffithse (doplňuje svědomitě popisky) za dokumentování nedávného EBE v Birminghamu. Záběry Petera Turlanda a Duncana Paynea jsou označeny © Team Davida Griffithse.
Titulní fotografie patří opět patrovému vozu , tentokrát v oblíbené londýnské červeni. Následuje egyptská karosérie MCV vyrobená v Británii, německá klasika Citaro a dva turecké vozy.... to be continued
Euro Bus Expo Birmingham - trocha pravostranné ostrovní exotiky - 1.část
MCV (Manufacturing Commercial Vehicles),egyptský výrobce autobusů a nákladních vozů s centrálou v Káhiře, představil poprvé novo bristkou specifikaci karosérie Evolution na podvozku Volvo B7RLE. Autobus byl vyroben v závodě nedaleko Cambridge v Anglii © Team Davida Griffithse
Temsa Opalin 9 s 35 sedadly se objevil na EBE podruhé, tento zakoupil dopravce Brookline v Kentu © Team Davida Griffithse
Nový Mercedes-Benz Citaro s restylovanou přední částí a zádí je nabízen s motorem Euro 4 i 5. Několik modelů Euro 5 byly již prodány do Británie a do provozu se dostanou před koncem roku 2010 © Team Davida Griffithse
Turecký karosář Otokar uvedl na trh va městské autobusy, oba s pravostranným řízením, první pro Británii. Mají motory Deuz (podle Davida Griffithse neakceptovatelné v UK - očekává se alternativa motoru MA. I jinak těžce prosaditelný v Británii) © Team Davida Griffithse
Integrovaný Wrightbus Eclipse Gemini 2