Změna umožňující řidičům posunout povinnou dobu odpočinku až o 12 po sobě jdoucích 24 hodinových časových úseků následujících po předchozí řádné týdenní době odpočinku.
Změna umožňující řidičům posunout povinnou dobu odpočinku až o 12 po sobě jdoucích 24 hodinových časových úseků následujících po předchozí řádné týdenní době odpočinku.
Evropský parlament přijal 5.6.2008 většinovým hlasováním zprávu o nařízení o společných pravidlech pro vstup na trh přepravy cestujících autokary a autobusy. Cílem směrnice je zjednodušit legislativní rámec, zesílit kooperaci členských zemí Unie a následně i sjednotit dokumenty týkající se kontroly. Návrh počítá i se změnou umožňující řidičům posunout povinnou dobu odpočinku až o 12 po sobě jdoucích 24 hodinových časových úseků následujících po předchozí řádné týdenní době odpočinku.
Zdroj: CEBRE

EU podpoří výstavbu dobíjecích stanic pro nákladní vozidla
DPP vyhlásil tržní konzultace k nákupu 200 nových autobusů
Registrace autobusů v ČR v srpnu 2025


