Foto BYD
Po dvou týdnech ve Varšavě přejel po vlastní ose do Krakowa.
Po dvou týdnech ve Varšavě přejel po vlastní ose do Krakowa.
provoz v MZA Varšava potvrdil ujetí minimálně 250 km na jedno nabití baterie (v městském provozu Do Krakowa odjel vůz z varšavského MPK po vlastní ose hodinu před půlnocí a do krakowského depa dorazil po ujetí 310 km následující ráno před pátou hodinou se spotřebovanými 69 % elektrické energiem z původně plně nabitých baterií.
TI BYD
TI BYD
BUSportál: Tyto bezesporu pozitivní informace doplňujeme připomínkou, u které se shodujeme i s Janem Spoustou. Salón vozidla v přední části je nepřehlédnutelně zastavěn bateriemi a kromě dojezdu nás zajímá reálná obsaditelnost vozidla. Zeptáme se.
Elektrobus BYD - aktuální záběry a postřehy z Varšavy
Baterie předpokládáme minimálně ve dvou objemných skříních vepředu a v zadním prostoru, dle interiéru i pod sedadly a pod schody - záběry jsou z Busworldu 2011 © BUSportál