Foto ROPID
Zkušební provoz LCD monitorů s vyznačením možných přestupů, systém automatického sčítání cestujících.
Zkušební provoz LCD monitorů s vyznačením možných přestupů, systém automatického sčítání cestujících.
Novinkou je zkušební provoz LCD monitorů, které kromě obvyklého schematu zobrazují možné přestupy včetně zpoždění k následující zastávce (zpoždění jsou zobrazována zatím pouze u vozidel dopravců mimo DPP, o datech DPP se jedná). LCD je vybaven modemem pro přenos dat z dispečinku. LCD je v tomto směru nezávislé na řídícím systému vozidla a vše vyhodnocuje na základě vlastního HW a SW vybavení.
Systém data čerpá ze systému sledování polohy MPVNET. LCD jsou namontována zkušebně v 6 vozech ČSAD SC. Protože se jedná o pilotní provoz, ve vozech kromě LCD mohou cestující vidět i klasické dvouřádkové tablo. S vozy se cestující mohou svézt z pražských Kobylis do oblasti Odolene Vody a okolí. Jedná se o vozy ev. čísel: 8118, 8131, 8149, 8161, 8169, 8170.
Průběh pilotního provozu bude vyhodnocován.
Další novinkou, kterou kterou mohli cestující zaznamenat, je systém automatického sčítání cestujících. Na fotografiích je vidět rám, v jehož horní části je senzor. Cestující si tak mohli vyzkoušet funčnost a vidět na připojeném notebooku, zda je systém započetl a to i s rozlišením dle výšky (dospělý, dítě) a s rozlišením směru nástup/výstup. Pro počítání cestujících ve vozidle společnost Bustec použila renomovaného zahraničního partnera, který tímto systémem v rámci světa vybavil několik tisích vozidel. Úspěšnost těchto senzorů je dle evropské metodiky měření 95%. Jako vyhodnocovací jednotka slouží ve voze výše uvedený LCD monitor, který zpracovává aktuální stavy a předává data do centrálního SW.
V rámci těchto projektů je zřejmé, že LCD monitpr od společnosti Bustec má v sobě minimálně 3 funkce: zobrazování dopravních informací, zobrazování zpoždění návazných spojů, vyhodnocování počtu cestujících (počítání cestujících - nástup/výstup).
Novinky byly představeny v rámci Evropského týdne mobility se ve středu 16. 9. 2015 na Smíchovském nádraží v rámci akce Zažít MHD jinak. Představil se i Elektrobus SOR/Cegelec EBN 11 z linky DPP 213.
Zdroj ROPID a BUSTEC
Další novinkou, kterou kterou mohli cestující zaznamenat, je systém automatického sčítání cestujících. Na fotografiích je vidět rám, v jehož horní části je senzor. Cestující si tak mohli vyzkoušet funčnost a vidět na připojeném notebooku, zda je systém započetl a to i s rozlišením dle výšky (dospělý, dítě) a s rozlišením směru nástup/výstup. Pro počítání cestujících ve vozidle společnost Bustec použila renomovaného zahraničního partnera, který tímto systémem v rámci světa vybavil několik tisích vozidel. Úspěšnost těchto senzorů je dle evropské metodiky měření 95%. Jako vyhodnocovací jednotka slouží ve voze výše uvedený LCD monitor, který zpracovává aktuální stavy a předává data do centrálního SW.
V rámci těchto projektů je zřejmé, že LCD monitpr od společnosti Bustec má v sobě minimálně 3 funkce: zobrazování dopravních informací, zobrazování zpoždění návazných spojů, vyhodnocování počtu cestujících (počítání cestujících - nástup/výstup).
Novinky byly představeny v rámci Evropského týdne mobility se ve středu 16. 9. 2015 na Smíchovském nádraží v rámci akce Zažít MHD jinak. Představil se i Elektrobus SOR/Cegelec EBN 11 z linky DPP 213.
Zdroj ROPID a BUSTEC
ROPID:Smíchovské nádraží dostalo přívětivější podobu díky akci „Zažít MHD jinak“
Foto ROPID
Foto ROPID
Foto ROPID
Foto ROPID
Foto ROPID
Foto ROPID

Antikolizní systém bude mít dalších 38 ostravských tramvají
Škoda Group a Microvast budou vyrábět bateriové systémy


