Druhý ze tří veteránů v ulmském zákaznickém centru Setra - S 8 z roku 1951
© BUSportál

Další vozidlo z Karosserie Kässbohrer.
Další vozidlo z Karosserie Kässbohrer.
Připomeneme si, že Setra je zkratka ze samonosný - SElbstTRAgend. Tradice značky Karosserie Kässbohrer je v Setrách zachovávána dodneška písmenem "K" na volantu. Interiérové záběry jsou přes okno - narozdíl od Omnibusu Nr.1 Karl Kassböhrer - Saurer pro dopravu Wiblingen - Ulm - Wiblingen byly obě Setry z padesátých let zamčené.
Možná není od věci si uvědomit, že na začátku 50. let u nás na silnicích kralovala Škoda 706 RO a připravovala se Škoda 706 RTO - v sériové výrobě od roku 1958.

Druhý ze tří veteránů v ulmském zákaznickém centru Setra - S 8 z roku 1951
© BUSportál
Druhý ze tří veteránů v ulmském zákaznickém centru Setra - S 8 z roku 1951
© BUSportál
Druhý ze tří veteránů v ulmském zákaznickém centru Setra - S 8 z roku 1951
© BUSportál
Druhý ze tří veteránů v ulmském zákaznickém centru Setra - S 8 z roku 1951
© BUSportál
Druhý ze tří veteránů v ulmském zákaznickém centru Setra - S 8 z roku 1951
© BUSportál
Druhý ze tří veteránů v ulmském zákaznickém centru Setra - S 8 z roku 1951
© BUSportál
Druhý ze tří veteránů v ulmském zákaznickém centru Setra - S 8 z roku 1951
© BUSportál
Druhý ze tří veteránů v ulmském zákaznickém centru Setra - S 8 z roku 1951
© BUSportál
Druhý ze tří veteránů v ulmském zákaznickém centru Setra - S 8 z roku 1951
© BUSportál