Pět trolejbusů Škoda 32 Tr s karosérií SOR v Pardubicích jezdí od konce roku 2019. Doplní je dalších deset, čtyři budou parciální s dojezdem až 12 km. Foto ŠE
Více než pět desítek trolejbusů od Škodovky doplní deset nových Škoda 32 Tr s karosérií od SOR Libchavy.
Více než pět desítek trolejbusů od Škodovky doplní deset nových Škoda 32 Tr s karosérií od SOR Libchavy.
Na nové moderní trolejbusy od skupiny Škoda Transportation se mohou těšit obyvatelé a návštěvníci Pardubic. Škodovka uzavřela s Dopravním podnikem města Pardubic smlouvu na dodávku celkem deseti moderních nízkopodlažních vozidel. Celková hodnota zakázky, která odstartuje v prvním čtvrtletí příštího roku, je zhruba 118 milionů korun.
„Aktuálně uzavřený kontrakt pro Pardubice navazuje na dřívější úspěšné dodávky pro toto východočeské město,“ připomněla Tanya Altmann, Senior Viceprezidentka pro Bus Mobility Solutions ve skupině Škoda Transportation. „Nová vozidla typu Škoda 32 Tr budou vybavena bateriemi pro jízdu mimo trakční vedení a nabídnou tak dopravci větší flexibilitu v přepravě. Trolejbusy díky svému modernímu řešení i ekologickému provozu opět zvýší kvalitu cestování veřejnou dopravou a věřím, že s nimi budou spokojeni cestující i dopravce.“
Z desítky nově dodávaných trolejbusů bude šest osazeno bateriemi umožňujícími nouzový pojezd, čtyři pak plnohodnotnou jízdu na trasách do 12 kilometrů. V pardubickém systému veřejné dopravy v současné době jezdí 54 trolejbusů od Škodovky, poslední dodávka se datuje do roku 2019.
Skupina Škoda Transportation je největším evropským výrobcem trolejbusů a vyrábí je již 85 let. Za tu dobu dodala Škodovka na tuzemský i zahraniční trh více než 14,5 tisíce trolejbusů. České trolejbusy jezdí ve zhruba třiceti zemích světa – v Evropě, Asii a v severní Americe. V poslední době podepsala například zakázky na 24metrové trolejbusy pro Prahu a Bratislavu nebo na trolejbusy klasické délky pro Ostravu či Budapešť.
„Aktuálně uzavřený kontrakt pro Pardubice navazuje na dřívější úspěšné dodávky pro toto východočeské město,“ připomněla Tanya Altmann, Senior Viceprezidentka pro Bus Mobility Solutions ve skupině Škoda Transportation. „Nová vozidla typu Škoda 32 Tr budou vybavena bateriemi pro jízdu mimo trakční vedení a nabídnou tak dopravci větší flexibilitu v přepravě. Trolejbusy díky svému modernímu řešení i ekologickému provozu opět zvýší kvalitu cestování veřejnou dopravou a věřím, že s nimi budou spokojeni cestující i dopravce.“
Z desítky nově dodávaných trolejbusů bude šest osazeno bateriemi umožňujícími nouzový pojezd, čtyři pak plnohodnotnou jízdu na trasách do 12 kilometrů. V pardubickém systému veřejné dopravy v současné době jezdí 54 trolejbusů od Škodovky, poslední dodávka se datuje do roku 2019.
Skupina Škoda Transportation je největším evropským výrobcem trolejbusů a vyrábí je již 85 let. Za tu dobu dodala Škodovka na tuzemský i zahraniční trh více než 14,5 tisíce trolejbusů. České trolejbusy jezdí ve zhruba třiceti zemích světa – v Evropě, Asii a v severní Americe. V poslední době podepsala například zakázky na 24metrové trolejbusy pro Prahu a Bratislavu nebo na trolejbusy klasické délky pro Ostravu či Budapešť.