První parciální trolejbus vyrobený v Dolních Libchavách a doplněný ve Škodě Electric v Plzni o elektrickou výzbroj dorazil do Depa Trnávka 31. října. Dalších deset očekává dopravní podnik během listopadu 2023.
První parciální trolejbus vyrobený v Dolních Libchavách a doplněný ve Škodě Electric v Plzni o elektrickou výzbroj dorazil do Depa Trnávka 31. října. Dalších deset očekává dopravní podnik během listopadu 2023.
Hlavní výhodou těchto trolejbusů je alternativní pohon využívající baterie, díky kterému dokáže ujet denně až 75 kilometrů mimo trakční vedení. Trakční baterie s kapacitou 42 kWh se dobíjí během jízdy pod vedením. Dopravní podnik proto může trolejbusy nasadit na linky, jejichž trasy nejsou trakčním vedením plně pokryty. Alternativní pohon může řidič využít i při mimořádné události na trase.
Kromě jedenácti dvanáctimetrových trolejbusů se flotila DPB rozrůstá o 23 parciálních trolejbusů Škoda 27Tr Solaris o délce 18 metrů (ev. č. 6711 - 6733), dvoukloubové 24metrové trolejbusy Škoda-Solaris (ev. č. 6901 - 6916) a nové tramvaje.
S rozsáhlou modernizací svého vozového parku Dopravní podnik Bratislava prodává 12 pojízdných tramvají K2S, které v Bratislavě jezdily od poloviny 70. let a od 90. let postupně prošly modernizací, devět trolejbusů Škoda 14Tr a 15Tr, se kterými se v neděli 5. listopadu symbolicky rozloučil, a další vozy.