Megastanice od Ekoenergetyka-Polska jede do Nizozemska ke Qbuzz. Foto EEP
Nizozemský dopravce Qbuzz bude nabíjet 20 elektrických autobusů současně z kontejneru, který se vejde na návěs. Podobnou několikatunovou nabíjecí stanici má i Hamburk.
Nizozemský dopravce Qbuzz bude nabíjet 20 elektrických autobusů současně z kontejneru, který se vejde na návěs. Podobnou několikatunovou nabíjecí stanici má i Hamburk.
Dobíjecí megastanice od společnosti Ekoenergetyka-Polska vyrazila do zahraničí. Pro nizozemského provozovatele veřejné dopravy Qbuzz připravil polský výrobce individuální řešení. Nabíjecí stanice 1,2 MW uzavřená v kontejneru dokáže napájet 20 elektrických autobusů současně. Prozatím bude instalována v Zeistu, městě poblíž Utrechtu. Je konstruována tak, že jí lze přepravit na jakékoli místo. Pro polskou společnost byla výzva přizpůsobit řešení pro malý prostor v depu, kde budou autobusy zaparkovány několik desítek centimetrů od sebe a musí zajistit i prostor pro řidiče a servisní personál.
Mega Charger X 1200 od Ekoenergetyka-Polska je centrální vysokovýkonná nabíjecí stanice pro elektrické autobusy. Jedná se o vícevýstupové zařízení, jehož výkon lze v závislosti na potřebách rozdělit na 20 satelitních bodů s konektorem CCS Combo 2, které bude pohánět elektrické autobusy značky Ebusco s výkonem 60 kW. Mega Charger X 1,2 MW uzavřenou v kovovém kontejneru lze snadno přepravovat. Polská firma má s konstrukcí megastanic zkušenosti. Podobné řešení, také s kapacitou 1,2 MW, bylo instalováno v Hamburku, ale tam je zařízení umístěno ve stacionárním betonovém krytu.
„Pečlivě nasloucháme našim zákazníkům a vytváříme řešení, která plně vyhovují jejich potřebám. Nizozemský Qbuzz od nás obdržel nabíjecí stanici spolu s veškerou nezbytnou infrastrukturou. Pokud smlouva mezi provozovatelem a městem skončí, může ji přesunout na jakékoli jiné místo," říká viceprezident správní rady Ekoenergetyki-Polska Maciej Wojeński.
Qbuzz je jednou z největších nizozemských společností v sektoru veřejné dopravy - v současné době má flotilu 99 plně elektrických autobusů. Nizozemsko má v plánu do roku 2025 nahradit autobusový park vozidly s nulovými emisemi.
Ekoenergetyka-Polska (EEP)
Mega Charger X 1200 od Ekoenergetyka-Polska je centrální vysokovýkonná nabíjecí stanice pro elektrické autobusy. Jedná se o vícevýstupové zařízení, jehož výkon lze v závislosti na potřebách rozdělit na 20 satelitních bodů s konektorem CCS Combo 2, které bude pohánět elektrické autobusy značky Ebusco s výkonem 60 kW. Mega Charger X 1,2 MW uzavřenou v kovovém kontejneru lze snadno přepravovat. Polská firma má s konstrukcí megastanic zkušenosti. Podobné řešení, také s kapacitou 1,2 MW, bylo instalováno v Hamburku, ale tam je zařízení umístěno ve stacionárním betonovém krytu.
„Pečlivě nasloucháme našim zákazníkům a vytváříme řešení, která plně vyhovují jejich potřebám. Nizozemský Qbuzz od nás obdržel nabíjecí stanici spolu s veškerou nezbytnou infrastrukturou. Pokud smlouva mezi provozovatelem a městem skončí, může ji přesunout na jakékoli jiné místo," říká viceprezident správní rady Ekoenergetyki-Polska Maciej Wojeński.
Qbuzz je jednou z největších nizozemských společností v sektoru veřejné dopravy - v současné době má flotilu 99 plně elektrických autobusů. Nizozemsko má v plánu do roku 2025 nahradit autobusový park vozidly s nulovými emisemi.
Ekoenergetyka-Polska (EEP)

Další zásilka do Hamburku. Stanice s výkonem 1,2 MW bude nabíjet 16 elektrických autobusů najednou. Stanice váží 30 tun. Foto EEP

Nový projekt - nabíjecí infrastruktura pro elektrické autobusy BVG V Berlíně. Foto EEP
Nové stanice budou otevřeny již brzy v Barceloně. Foto EEP

Projekt na míru ve finském městě Espoo. Foto EEP
Projekt v rodném městě EEP pro Miejski Zakład Komunikacji v Zelené Hoře v Polsku. Foto EEP