Nejprve děkuji čtenářům za odhodlání se ve většině na stránky BUS Portálu vracet, jak sdělili v prosincové anketě. Otázkou do Nového roku se chceme zamyslet nad statistikou bezpečnosti cestování
Nejprve děkuji čtenářům za odhodlání se ve většině na stránky BUS Portálu vracet, jak sdělili v prosincové anketě. Otázkou do Nového roku se chceme zamyslet nad statistikou bezpečnosti cestování
Nejprve děkuji čtenářům za odhodlání se ve většině na stránky BUS Portálu vracet, jak sdělili v prosincové anketě. Otázkou do Nového roku se chceme zamyslet nad statistikou bezpečnosti cestování autobusem.
Kolik % dopravních nehod je za účasti autobusů
Vedoucí komunikačního oddělení ČD si posteskl nad mediálním obrazem nehod na vlakových přejezdech, kdy jsou líčeny lokomotivy jako surové bagry, které sešrotovávají ubohá auta, jejichž řidiči zpravidla něco zanedbali a nehodu zavinili. Pravdou ovšem je, že proti lokomotivě, i když je v právu, většinou nemá nikdo šanci. Autobusové nehody jsou také mediálně oblíbené - automobilových nehod je tolik, že už to nikoho nezajímá a plně obsazený autobus skýtá možnost dramatu o větším obsazení. Přesto všechno je cestování autobusem statisticky velmi bezpečné. Autobusy se stanou účastníky pouze necelého procenta všech nehod a pokud nehoda končí tragicky, je o ní nekompromisně veřejnost informována narozdíl od většiny tragicky končících nehod ostatních. Takže nashledanou v roce 2004 na sedadlech autobusů a na stránkách BUS Portálu :-)
V době, kdy mnozí dospávali Vánoce, se autobusy musely i se svými řidiči vydat na své pravidelné trasy - záběry jsou z rána 29.12. ze dvora firmy ČSAD Autobusy Plzeň.
(dabra)
Kolik % dopravních nehod je za účasti autobusů
Vedoucí komunikačního oddělení ČD si posteskl nad mediálním obrazem nehod na vlakových přejezdech, kdy jsou líčeny lokomotivy jako surové bagry, které sešrotovávají ubohá auta, jejichž řidiči zpravidla něco zanedbali a nehodu zavinili. Pravdou ovšem je, že proti lokomotivě, i když je v právu, většinou nemá nikdo šanci. Autobusové nehody jsou také mediálně oblíbené - automobilových nehod je tolik, že už to nikoho nezajímá a plně obsazený autobus skýtá možnost dramatu o větším obsazení. Přesto všechno je cestování autobusem statisticky velmi bezpečné. Autobusy se stanou účastníky pouze necelého procenta všech nehod a pokud nehoda končí tragicky, je o ní nekompromisně veřejnost informována narozdíl od většiny tragicky končících nehod ostatních. Takže nashledanou v roce 2004 na sedadlech autobusů a na stránkách BUS Portálu :-)
V době, kdy mnozí dospávali Vánoce, se autobusy musely i se svými řidiči vydat na své pravidelné trasy - záběry jsou z rána 29.12. ze dvora firmy ČSAD Autobusy Plzeň.
(dabra)