
Do
vozovny Pisárky bylo možné se dostat různými historickými
tramvajemi. Po oba dny byly v provozu i koněspřežná tramvaj (koně
původem ze Slavkova), parní tramvaj
,,Caroline“ a tramvaje z majetku Technického muzea města Brna (TMB), i brněnského dopravního podniku (DPMB).
Trasy
okružních linek byly následující:
Koněspřežná
tramvaj: Náměstí Svobody – Masarykova – Benešova –
Rooseveltova – Rašínova – Náměstí Svobody. Tramvaj
jezdila od 11:00 do 17.00 hodin, jízdné 300 Kč.
Parní
tramvaj Caroline (tam):
Náměstí Svobody – Rašínova – Rooseveltova –
Benešova – Hybešova – Mendlovo náměstí – Vozovna Pisárky. Parní
tramvaj Caroline (zpět): Vozovna Pisárky – Mendlovo
náměstí – Hybešova – Masarykova – Náměstí Svobody.
Tramvaj jezdila v intervalu 90 minut. Jednosměrné jízdné
na parní tramvaj bylo ve výši 300 Kč.
Elektrické
tramvaje (tam): Náměstí
Svobody – Rašínova – Rooseveltova – Benešova – Hybešova –
Mendlovo náměstí – Vozovna Pisárky.
Interval byl 15 – 20 minut. Elektrické
tramvaje (zpět): Vozovna
Pisárky – Mendlovo náměstí – Hybešova – Masarykova –
Náměstí Svobody.
Interval byl 15 minut. Jednosměrné jízdné (50 Kč), 4 jízdy (150 Kč), rodinné jízdné / 10
jízd (300 Kč).
Na zvláštní jízdy byly nasazeny rovněž
tramvaje s vlečnými vozy, dále také tramvaje T2, T3 nebo K2.
Ve
vozovně si návštěvníci mohli prohlédnout mazací
tramvaj, tramvaje 13T, nejnovější přírůstky – EVO2, dále
tramvaj K3R-N, T6A5, mohli se podívat na nakolejování tramvaje. K
tomuto účelu posloužil podnikový Mercedes-Benz Unimog. Pro malé,
ale i velké, byla připravená výstava různých komponentů, které
tramvaje využívají a rovněž bylo možné vyzkoušet si zvednutí
/ sundání pantografu.
DPMB dále představil časosběrný
dokument "Drak v roušce",
který popisuje fungování brněnské MHD během
koronaviru.
Vozovnu Pisárky na velmi dobře připravené akci navštívilo celkem
5 tisíc návštěvníků.