Ústecký kraj v souladu s rozhodnutím svého zastupitelstva vypisuje další koncesní řízení na dlouhodobé zajištění dopravní obslužnosti v režimu závazku veřejné služby v regionu na vymezených linkách.
Ústecký kraj v souladu s rozhodnutím svého zastupitelstva vypisuje další koncesní řízení na dlouhodobé zajištění dopravní obslužnosti v režimu závazku veřejné služby v regionu na vymezených linkách.
Od 5. 3. do 6. 4. 2007 si mohou zájemci vyzvedávat zadávací dokumentaci pro přihlášení do celkem 9 jednotlivých koncesních řízení, která doplňují území kraje, v nichž je už dopravní obslužnost smluvní autobusovou dopravou zabezpečena.
Ústecký kraj v souladu s rozhodnutím svého zastupitelstva vypisuje další koncesní řízení na dlouhodobé zajištění dopravní obslužnosti v režimu závazku veřejné služby v regionu na vymezených linkách. Od 5. 3. do 6. 4. 2007 si mohou zájemci vyzvedávat zadávací dokumentaci pro přihlášení do celkem 9 jednotlivých koncesních řízení, která doplňují území kraje, v nichž je už dopravní obslužnost smluvní autobusovou dopravou zabezpečena. S vítěznými dopravci bude uzavřena smlouva na zajištění autobusové dopravy v Ústeckém kraji do roku 2014. Zahájení koncesních řízení bude oznámeno vyvěšením na krajské úřední desce a oznámením v regionálním a celostátním tisku. Vypisovanými oblastmi jsou: České středohoří – východ, Dolní Poohří, Kadaň – Žatec, Litvínovsko, Lounsko – západ, Mostecká pánev, Ústecko – sever, Vejprty – Kadaň a příměstská doprava Ústí nad Labem.
Součástí oznámení o zahájení koncesních řízení je určení rozsahu dopravní obslužnosti ve vypisované oblasti počtem kilometrů. V zadávací dokumentaci jsou stanoveny mimo jiné závazné podkladové údaje pro výpočet předběžného odborného odhadu prokazatelné ztráty, předloha smlouvy, podrobnosti finančních vztahů mezi oběma stranami, pravidla o dodatcích a změnách smlouvy a řada dalších závazných zadávacích podmínek. Jedná se například o kvalifikační kritéria zaměřená na vozový park. Dopravce podpisem smlouvy mimo jiné garantuje dodržení poměru počtu nízkopodlažních vozidel vůči ostatním autobusům ve svém vozovém parku, dodržování kritérií čistoty vozů, emisní limity motorů odpovídající Evropským normám nebo dodržení standardu kvality provozu a služeb. Těmi jsou například operativní nasazování náhradních vozidel, dispečerské řízení provozu nebo zajištění informační kanceláře pro cestující a poskytování informací telefonicky a pomocí elektronické pošty.
„Vypsané koncesní řízení je, stejně jako to podzimní, transparentním řízením pro zájemce o provozování autobusové dopravy v Ústeckém kraji. Hledáme seriózní dopravce, kteří nebudou porušovat smlouvy a zákony,“ upřesnil hejtman Ústeckého kraje.
TZ Ústeckého kraje
Ústecký kraj v souladu s rozhodnutím svého zastupitelstva vypisuje další koncesní řízení na dlouhodobé zajištění dopravní obslužnosti v režimu závazku veřejné služby v regionu na vymezených linkách. Od 5. 3. do 6. 4. 2007 si mohou zájemci vyzvedávat zadávací dokumentaci pro přihlášení do celkem 9 jednotlivých koncesních řízení, která doplňují území kraje, v nichž je už dopravní obslužnost smluvní autobusovou dopravou zabezpečena. S vítěznými dopravci bude uzavřena smlouva na zajištění autobusové dopravy v Ústeckém kraji do roku 2014. Zahájení koncesních řízení bude oznámeno vyvěšením na krajské úřední desce a oznámením v regionálním a celostátním tisku. Vypisovanými oblastmi jsou: České středohoří – východ, Dolní Poohří, Kadaň – Žatec, Litvínovsko, Lounsko – západ, Mostecká pánev, Ústecko – sever, Vejprty – Kadaň a příměstská doprava Ústí nad Labem.
Součástí oznámení o zahájení koncesních řízení je určení rozsahu dopravní obslužnosti ve vypisované oblasti počtem kilometrů. V zadávací dokumentaci jsou stanoveny mimo jiné závazné podkladové údaje pro výpočet předběžného odborného odhadu prokazatelné ztráty, předloha smlouvy, podrobnosti finančních vztahů mezi oběma stranami, pravidla o dodatcích a změnách smlouvy a řada dalších závazných zadávacích podmínek. Jedná se například o kvalifikační kritéria zaměřená na vozový park. Dopravce podpisem smlouvy mimo jiné garantuje dodržení poměru počtu nízkopodlažních vozidel vůči ostatním autobusům ve svém vozovém parku, dodržování kritérií čistoty vozů, emisní limity motorů odpovídající Evropským normám nebo dodržení standardu kvality provozu a služeb. Těmi jsou například operativní nasazování náhradních vozidel, dispečerské řízení provozu nebo zajištění informační kanceláře pro cestující a poskytování informací telefonicky a pomocí elektronické pošty.
„Vypsané koncesní řízení je, stejně jako to podzimní, transparentním řízením pro zájemce o provozování autobusové dopravy v Ústeckém kraji. Hledáme seriózní dopravce, kteří nebudou porušovat smlouvy a zákony,“ upřesnil hejtman Ústeckého kraje.
TZ Ústeckého kraje