
Foto DPMO
Kloubový autobus SOLARIS Urbino 18 a malokapacitní Solaris Alpino 8.6. Další tramvaje VarioLFplus/o.
Nově záběry Alpina.
Kloubový autobus SOLARIS Urbino 18 a malokapacitní Solaris Alpino 8.6. Další tramvaje VarioLFplus/o.
Nově záběry Alpina.
BUSportál: V ČR jsou i jiné "krátké" Solarisy. Jedná se ovšem o vozidla 8,9 m dlouhá s typovým označením Urbino. Pro Alpino je typická nejen kratší délka, ale i "supersingl" pneumatiky na zadní nápravě. Za doplnění záběrů Alpina děkujeme DPmO.Dopravní podnik města Olomouce doplnil vozový park nízkopodlažních autobusů o další 2 nové vozy. Jedním z nich je kloubový autobus SOLARIS Urbino 18, poslední z projektu Obnova vozového parku autobusů městské hromadné dopravy v Olomouci, který je spolufinancován Evropskou unií z Regionálního operačního programu pro Střední Moravu dotací ve výši 40 % a statutárním městem Olomouc. Druhým pak je midibus Solaris Alpino 8.6 (jediný kus této délky v ČR). Ten je pořízen z vlastních zdrojů DPMO, a.s.
Nyní má dopravní podnik ve svém vozovém parku 80 autobusů, z tohoto počtu je 57 nízkopodlažních tj. 71%.
Společnost Krnovské opravny a strojírny s.r.o. dodala dopravci další tramvajové vozy typu VarioLFplus/o, které jsou určeny pro obsluhu nové tramvajové tratě směr Nové Sady.
Obdobně jako ostatní již dodané tramvaje budou tyto vozy provozovány na stávajících linkách a cestující je poznají podle odlišného exteriéru a uspořádání interiéru. Evidenční čísla těchto vozů jsou 107 - 110, poslední vozy budou dodány v počtu 4 ks v termínu do 30.12. 2013.
Projekt Obnova vozového parku tramvají je spolufinancován Evropskou unií z Regionálního operačního programu pro Střední Moravu dotací ve výši 75 % a statutárním městem Olomouc.
Z TZ DPMO

Foto DPMO


Foto DPMO