sloužil do nedávna jako letištní karavan pro řízení letového provozu na letišti v Kyjově.
sloužil do nedávna jako letištní karavan pro řízení letového provozu na letišti v Kyjově.
Původním vlastníkem tohoto přívěsu bylo do roku 1970 ČSAD Hodonín, pravděpodobně provoz Kyjov. Přívěsy B 40 byly vyráběn v letech 1957-1963 (ve Vysokém Mýtě a pak v Letňanech jako B 40A) a výrobně byly určeny ke spojení s autobusem Š 706 RTO. V některých případech byl používán i za autobusy Š 706 RO. Po ukončení výroby tohoto přívěsu pak byly dodávány autobusové přívěsy Jelcz PO-1E, vyráběné v Polsku. Provoz autobusových přívěsů B 40 byl ukončen v sedmdesátých letech. Renovace tohoto přívěsu proběhne v letech 2011-2012.
Přívěs B 40 vlastní např. Technické muzeum v Brně, kde je zapřahán i za Škodu 706 RO (poslední obrázek)