Mercedes-Benz Citaro CNG a Mercedes-Benz Integro.
Do konce roku 2009 bude dodáno 350 dieselových městských a linkových autobusů Mercedes-Benz dopravci Qbuzz
a 75 CNG městských autobusů Mercedes-Benz dopravci Connexxion.
Do konce roku 2009 bude dodáno 350 dieselových městských a linkových autobusů Mercedes-Benz dopravci Qbuzz
a 75 CNG městských autobusů Mercedes-Benz dopravci Connexxion.
Stuttgart – Společnost Daimler Buses na základě dvou
výběrových řízení dodá do prosince tohoto roku celkem 425 autobusů
do Nizozemí. Zatím největší zakázka z Nizozemí přichází od
společnosti Qbuzz, soukromého autobusového dopravce se sídlem v
Amersfoortu, a zahrnuje 350 městských a linkových autobusů
Mercedes-Benz. Vozidla jsou určená pro obě provincie Drenthe a
Groningen. Druhá velká zakázka na 75 zemním plynem poháněných
městských autobusů Mercedes-Benz pochází od nizozemského
největšího dopravního podniku Connexxion se sídlem v Hilversumu.
Ekologické nízkoemisní autobusy s pohonem na plyn budou nasazeny
v regionu Arnheim-Nimwegen.
Evropské autobusové výrobní závody Mercedes-Benz budou tak plně vytíženy až do konce roku. Qbuzz objednal městské autobusy typu Mercedes-Benz Citaro LE a Citaro jako sólová a kloubová vozidla nízkopodlažního provedení. Citara LE a Citara jsou 12-metrová vozidla, kloubová nízkopodlažní Citara mají délku 18 metrů. Kromě toho Qbuzz objednal linkové autobusy Mercedes-Benz Integro, které jsou při své délce 12 metrů vždy vybaveny 47 místy k sezení.
Financování celkové zakázky probíhá prostřednictvím společnosti Daimler Financial Services Niederlande, pro opravy a údržbu vozidel je způsobilý Service Partner Wensink.
Pro zakázku Connexxion bude Daimler Buses dodávat Mercedes-Benz Citaro CNG ve dvou variantách: jako sólové vozidlo o délce 12 metrů a jako kloubové vozidlo dlouhé 18 metrů. Motor sólového vozidla má výkon 185 kW (252 k), kloubová vozidla jsou vybavena pohonem o výkonu 240 kW (326 k). Zákazník objednal 69 sólových vozidel a 6 kloubových.
Do dnešního dne je nasazeno u dopravců 1200 autobusů Mercedes-Benz Citaro CNG.
Z PR Daimler
Evropské autobusové výrobní závody Mercedes-Benz budou tak plně vytíženy až do konce roku. Qbuzz objednal městské autobusy typu Mercedes-Benz Citaro LE a Citaro jako sólová a kloubová vozidla nízkopodlažního provedení. Citara LE a Citara jsou 12-metrová vozidla, kloubová nízkopodlažní Citara mají délku 18 metrů. Kromě toho Qbuzz objednal linkové autobusy Mercedes-Benz Integro, které jsou při své délce 12 metrů vždy vybaveny 47 místy k sezení.
Financování celkové zakázky probíhá prostřednictvím společnosti Daimler Financial Services Niederlande, pro opravy a údržbu vozidel je způsobilý Service Partner Wensink.
Pro zakázku Connexxion bude Daimler Buses dodávat Mercedes-Benz Citaro CNG ve dvou variantách: jako sólové vozidlo o délce 12 metrů a jako kloubové vozidlo dlouhé 18 metrů. Motor sólového vozidla má výkon 185 kW (252 k), kloubová vozidla jsou vybavena pohonem o výkonu 240 kW (326 k). Zákazník objednal 69 sólových vozidel a 6 kloubových.
Do dnešního dne je nasazeno u dopravců 1200 autobusů Mercedes-Benz Citaro CNG.
Z PR Daimler