Pre - Os Volvo.
Výstavní zpravodaj vyjde v roce 2006 poprvé 10. dubna. Převážná část jeho obsahu se bude věnovat reportážím z výrobních závodů evropských výrobců autobusů. Pořadatelé se chystají za slovenskými karosáři z Levoči .
Výstavní zpravodaj vyjde v roce 2006 poprvé 10. dubna. Převážná část jeho obsahu se bude věnovat reportážím z výrobních závodů evropských výrobců autobusů. Pořadatelé se chystají za slovenskými karosáři z Levoči .
O všech zajímavostech budou pořadatelé autobusové výstavy
Coach Progress informovat prostřednictvím BUSportálu - mediálního partnera výstavy a na internetových stránkách.
"Jedna z cest bude směřovat také k sousedům nám nejbližším, na Slovensko. Firma Pre – Os z Levoče nás příjemně překvapila dvěma modely autobusů, které poprvé představila v Čechách na výstavě COACH PROGRESS 2005, " říkají pořadatelé výstavy.
Slovenské autobusy fotografoval BUSportál na Autosalónu v Nitře:
Z přehlídky autobusů na nitranském Autosalónu 2005.
Na Coach Progress 2005:
COACH PROGRESS 2005 - 'velká auta'
Pre - Os Volvo při zkušebním provozu v ČR:
Volvo B7 RLE se slovenskou karosérií ve zkušebním provozu na lince Connexu.
Autobus Novoplan PMC 12 – 02 je určený pro příměstskou dopravu a pochází kompletně z dílny slovenských konstruktérů. Lehký kompaktní autobus vyrobený za použití moderních technologií, rám svařený ze slabostěnných profilů je opláštěný plechy s antikorozní úpravou. Způsob lepení plechů zaručuje vysokou životnost a odolnost proti korozi. Přední a zadní část, tvoří čela z vytvrzeného sklolaminátu a dotvářejí celkový vzhled mimořádně zdařilého designu. Zástavba motorů CUMMINS - výkonného motoru s nízkou spotřebou - byla tím nejšťastnějším řešením. Základní typ ISC 260e30 Euro 3 s obsahem 8,3 l litrů je možné nahradit motorem o obsahu 5, 9 l, který při radikálním snížení spotřeby autobusu nikterak nezaostává za svým větším bratrem. Při obsahu necelých šest litrů dosahuje výkonu 184 kW. Flexibilní konstrukce podvozku umožňuje bez vnějšího zásahu zástavbu motoru nové generace EURO 4 CUMMINS SCR (Selective Catalytic Reduction).
PRE- OS VOLVO B7 RLE je druhý favorit ze stáje levočského výrobce. Na podvozku Volvo se podařilo postavit seminízkopodlažní autobus (Low Entry) s rukopisem levočských konstruktérů. Výrobci se podařilo obohatit trh o nový model technicky vyspělého autobusu. Podvozek prestižní švédské firmy VOLVO zavazuje k zodpovědnosti kvalitního dílenského zpracování karoserie.
Pořadatelé Coach Progress 2006 připravují podrobnou reportáž do dubnového čísla zpravodaje o obou zmíněných autobusech včetně specifikace a podrobného technického popisu. Přejí, aby šikovným a schopným lidem na Slovensku vyšlo to, co si předsevzali, měli dostatek práce a jejich autobusy spokojené majitele.
„ Naše autobusy vynikajúcim pomerom ceny k úžitkovej hodnote, svojou životnosťou a spoľahlivosťou sa môžu stať vítanou alternatívou pre veľké dopravné spoločnosti či súkromných dopravcov nie len v regióne strednej Európy. Práve malosériová výroba, v ktorej sa tieto autobusy rodia, im dodáva zvláštnu noblesu a tá nesie pečať nie len 37 ročnej tradície v oblasti opravárenstva a výroby, ale aj pečať 21. storočia, " shrnuje jednatel společnosti Pre – Os Marián Troliga.
Zdroj Coach Progress, úprava BUSportál
"Jedna z cest bude směřovat také k sousedům nám nejbližším, na Slovensko. Firma Pre – Os z Levoče nás příjemně překvapila dvěma modely autobusů, které poprvé představila v Čechách na výstavě COACH PROGRESS 2005, " říkají pořadatelé výstavy.
Slovenské autobusy fotografoval BUSportál na Autosalónu v Nitře:
Z přehlídky autobusů na nitranském Autosalónu 2005.
Na Coach Progress 2005:
COACH PROGRESS 2005 - 'velká auta'
Pre - Os Volvo při zkušebním provozu v ČR:
Volvo B7 RLE se slovenskou karosérií ve zkušebním provozu na lince Connexu.
Autobus Novoplan PMC 12 – 02 je určený pro příměstskou dopravu a pochází kompletně z dílny slovenských konstruktérů. Lehký kompaktní autobus vyrobený za použití moderních technologií, rám svařený ze slabostěnných profilů je opláštěný plechy s antikorozní úpravou. Způsob lepení plechů zaručuje vysokou životnost a odolnost proti korozi. Přední a zadní část, tvoří čela z vytvrzeného sklolaminátu a dotvářejí celkový vzhled mimořádně zdařilého designu. Zástavba motorů CUMMINS - výkonného motoru s nízkou spotřebou - byla tím nejšťastnějším řešením. Základní typ ISC 260e30 Euro 3 s obsahem 8,3 l litrů je možné nahradit motorem o obsahu 5, 9 l, který při radikálním snížení spotřeby autobusu nikterak nezaostává za svým větším bratrem. Při obsahu necelých šest litrů dosahuje výkonu 184 kW. Flexibilní konstrukce podvozku umožňuje bez vnějšího zásahu zástavbu motoru nové generace EURO 4 CUMMINS SCR (Selective Catalytic Reduction).
PRE- OS VOLVO B7 RLE je druhý favorit ze stáje levočského výrobce. Na podvozku Volvo se podařilo postavit seminízkopodlažní autobus (Low Entry) s rukopisem levočských konstruktérů. Výrobci se podařilo obohatit trh o nový model technicky vyspělého autobusu. Podvozek prestižní švédské firmy VOLVO zavazuje k zodpovědnosti kvalitního dílenského zpracování karoserie.
Pořadatelé Coach Progress 2006 připravují podrobnou reportáž do dubnového čísla zpravodaje o obou zmíněných autobusech včetně specifikace a podrobného technického popisu. Přejí, aby šikovným a schopným lidem na Slovensku vyšlo to, co si předsevzali, měli dostatek práce a jejich autobusy spokojené majitele.
„ Naše autobusy vynikajúcim pomerom ceny k úžitkovej hodnote, svojou životnosťou a spoľahlivosťou sa môžu stať vítanou alternatívou pre veľké dopravné spoločnosti či súkromných dopravcov nie len v regióne strednej Európy. Práve malosériová výroba, v ktorej sa tieto autobusy rodia, im dodáva zvláštnu noblesu a tá nesie pečať nie len 37 ročnej tradície v oblasti opravárenstva a výroby, ale aj pečať 21. storočia, " shrnuje jednatel společnosti Pre – Os Marián Troliga.
Zdroj Coach Progress, úprava BUSportál
Novoplan.