BUSWORLD 2013: Malokapacitní Volgabus Ritmiks  - konečně doopravdy,
© BUSportál

a to v době, kdy už se to České republiky netýká a AVIA skončila. Třeba se podvozky AVIA pro Volgabus teď vyrábí v Indii.
a to v době, kdy už se to České republiky netýká a AVIA skončila. Třeba se podvozky AVIA pro Volgabus teď vyrábí v Indii.
Jak sděluje zástupce Volgabusu na videu, vyrábějí 800-900 autobusů ročně a vystavovaný autobus je pěkný. Jeho kolegyně u stánku vyjádřila lítost nad koncem výroby v AVII v České republice. Na stránkách výrobce je stále uvedeno:
«Ritmiks AVIA». Prigorodnyj avtobus. Sozdan v partnerstve s «Avia Ashok Leyland» (Čechia)
Poprvé jsme čekali Ritmikse pro Evropu podle avíza výrobce právě na BUSWORLD 2011. Nějak to nestihli a přivezli verzi pro Rusko a evropskou variantu na obrázku Tehdy ještě s účastí delegace z ČR. Na IAA v Hannoveru Ritmikse promítli na obrazovku.

Poslední dobou to vypadá, že co autobus na tomto podvozku, to unikát (poslední pokus v ČR byla ALMA II. - karosář KARS už je po likvidaci, v bývalém areálu KARS je nyní výroba malokapacitních autobusů SKD Stratos).

Bylo by velmi překvapující, kdyby Ritmiks oslovil nějakéhp dopravce v ČR.
Dagmar Braunová

VIDEO


IAA Hannover XIV.: Společnost Avia Ashok Leyland představila autobus Optare fyzicky a Volgabus nového designu obrazem.
BUSWORLD 2011: Expozice s českou účastí IV. - Avia spolu s Volgabusem

BUSWORLD 2013 na BUSportálu: Přehled materiálů a fotomozaika

BUSWORLD 2013: Malokapacitní Volgabus Ritmiks  - konečně doopravdy,
Zdroj: www.volgabus.ru
BUSWORLD 2013: Malokapacitní Volgabus Ritmiks  - konečně doopravdy,
© BUSportál
BUSWORLD 2013: Malokapacitní Volgabus Ritmiks  - konečně doopravdy,
© BUSportál
BUSWORLD 2013: Malokapacitní Volgabus Ritmiks  - konečně doopravdy,
© BUSportál
BUSWORLD 2013: Malokapacitní Volgabus Ritmiks  - konečně doopravdy,
© BUSportál
BUSWORLD 2013: Malokapacitní Volgabus Ritmiks  - konečně doopravdy,
© BUSportál
BUSWORLD 2013: Malokapacitní Volgabus Ritmiks  - konečně doopravdy,
© BUSportál