© BUSportál
s několika oceněními v rámci ECW a "Coach of the Year 2014".
s několika oceněními v rámci ECW a "Coach of the Year 2014".
V expozici na už tradičním místě v hale 6 bylo celkem devět autobusů a autokarů, další vozidla byla k dispozici pro jízdy na volné ploše. Jako u všech zásadních výrobců byla expozice ve znamení EURO 6, u vozidel EvoBusu však EURO 6 je už u mnoha vozidel nabízeno delší dobu (už na minulém Busworldu).
Mercedes-Benz představil výběr z nabídky od malokapacitního Sprinteru po autokar Travego. Jako výstavní premiéru zde bylo i Citaro v provedení LE, které uspělo v soutěži ECW. Nově se představilo v rámci EURO 6 i Intouro, které výrobce nabízí komplexně všem zákazníkům včetně západní Evropy. Dvojnápravové Intouro M má kapacitu až 59 míst a délku 12,64 m. V segmentu přibylo krátké Tourismo K se dveřmi a zázemím vzadu, které by mohlo nahradit Tourino. Vlakovou lodí značky je autokar Travego.
Setra kromě nové řady S 516 HDH a S 517 HDH, ve světové premiéře pro TopClass (autokar zabodoval v soutěži ECW) představila i patrový autokar S 431 DT autokar EURO 6, který na nový design teprve čeká. Je opravdu obdivuhodné, s jakou citlivostí a kontinuitou se dějí přechody na novou generaci u značky Setra, zástupcům obou typů to vedle sebe ladilo a zároveň byl vývoj zřetelně patrný. Výstavní premiérou byla řada ComfortClass500, představená před rokem na IAA v Hannoveru, autokar i dle odhadu redakce BUSportálu získal prestižní titul "Coach of the Year 2014".
Mercedes-Benz představil výběr z nabídky od malokapacitního Sprinteru po autokar Travego. Jako výstavní premiéru zde bylo i Citaro v provedení LE, které uspělo v soutěži ECW. Nově se představilo v rámci EURO 6 i Intouro, které výrobce nabízí komplexně všem zákazníkům včetně západní Evropy. Dvojnápravové Intouro M má kapacitu až 59 míst a délku 12,64 m. V segmentu přibylo krátké Tourismo K se dveřmi a zázemím vzadu, které by mohlo nahradit Tourino. Vlakovou lodí značky je autokar Travego.
Setra kromě nové řady S 516 HDH a S 517 HDH, ve světové premiéře pro TopClass (autokar zabodoval v soutěži ECW) představila i patrový autokar S 431 DT autokar EURO 6, který na nový design teprve čeká. Je opravdu obdivuhodné, s jakou citlivostí a kontinuitou se dějí přechody na novou generaci u značky Setra, zástupcům obou typů to vedle sebe ladilo a zároveň byl vývoj zřetelně patrný. Výstavní premiérou byla řada ComfortClass500, představená před rokem na IAA v Hannoveru, autokar i dle odhadu redakce BUSportálu získal prestižní titul "Coach of the Year 2014".
K jednotlivým novinkám se budeme vracet podrobněji dlouhodobě.
Dagmar Braunová s využitím informací BUSportál SK
BUSWORLD 2013 na BUSportálu: Přehled materiálů a fotomozaika
Mercedes-Benz Intouro © BUSportál
Mercedez-Benz Travego © BUSportál
Mercedez-Benz Sprinter © BUSportál
© BUSportál
Mercedez-Benz Tourismo K © BUSportál
Mercedes-Benz Citaro LE © BUSportál
Setra TopClass 500 © BUSportál
Setra TopClass 500 © BUSportál
Setra TopClass 500 © BUSportál
Setra ComfortClass 500 © BUSportál © BUSportál
Setra 431 DT © BUSportál © BUSportál