BUSWORLD 2011: TATA HISPANO - španělsko - marocký karosář

vlastněný 100 % indickou automobilkou TATA Motors.
vlastněný 100 % indickou automobilkou TATA Motors.
TATA HISPANO svoje modely staví na všech typech podvozků velkých evropských výrobců. Z městské nabídky zaujaly dva hybridy - první diesel - elektrický na podvozku britského Alexander Dennis a druhý CNG - elektrický s motorem Cummins a systémem Siemens. Autokary Xerus (Mercedes-Benz) a Naya (Volvo) doplnil linkový Intea (MAN). Jednotící designová linie se nějak postřehnout moc nedá.

BUSWORLD 2011 na BUSportálu - přehled materiálů

BUSWORLD 2011: TATA HISPANO - španělsko - marocký karosář
© BUSportál
BUSWORLD 2011: TATA HISPANO - španělsko - marocký karosář
© BUSportál
BUSWORLD 2011: TATA HISPANO - španělsko - marocký karosář
© BUSportál
BUSWORLD 2011: TATA HISPANO - španělsko - marocký karosář
© BUSportál
BUSWORLD 2011: TATA HISPANO - španělsko - marocký karosář
© BUSportál
BUSWORLD 2011: TATA HISPANO - španělsko - marocký karosář
© BUSportál
BUSWORLD 2011: TATA HISPANO - španělsko - marocký karosář
© BUSportál
BUSWORLD 2011: TATA HISPANO - španělsko - marocký karosář
© BUSportál
BUSWORLD 2011: TATA HISPANO - španělsko - marocký karosář
© BUSportál
BUSWORLD 2011: TATA HISPANO - španělsko - marocký karosář
© BUSportál
BUSWORLD 2011: TATA HISPANO - španělsko - marocký karosář
© BUSportál