Aniž bychom zlehčovali komplikace na spodních tocích, považujeme úlohu BUSportálu v povodňových dnech za skončenou. Zpravodajství z DPP a ROPID jsme uveřejňovali zejména proto, že tyto organizace opravdu neúnavně poskytovaly BUSportálu tiskové informace a také proto, že Praha a oblast PID se týká velkého množství lidí. Také jsme cítili, že není od věci informovat o bezproblémovém provozu ÚAN Florenc a také o nepřerušeném předprodeji AMSBUS po zkušenostech z roku 2002, kdy velká voda v Karlíně vyřadila jak nádraží, tak na chvíli i předprodejní síť. BUSportál nemohl konkurovat jiným informačním kanálům, ale podle návštěvnosti lze usoudit, že také trochu mohl pomoci.
Už před povodněmi měl seznam příspěvků a vlastních potenciálních materiálů i díky cestám na UITP a do VAG Norimberk desítky položek a ještě narostl. Prosím o trpělivost všechny, kteří své materiály poskytli, musím to začít "odbavovat" postupně. Nalezení priorit není lehké, přednost mají avíza na blízké akce a aktuality, bohužel to, co čekalo už dlouho, si ještě počká. Naštěstí jsou na obzoru prázdniiny a dovolené, takže budu jako vždy (asi jako vždy marně) očekávat okurkovou sezónu, ve které bychom se mohli dostat na standardní jednotky místo současných desítek nevyřízených položek. Pokud by měl někdo pocit, že se na jeho příspěvek nedostalo do konce června, prosím o upomenutí.
Co všechno třeba čeká ve frontě: CNG plnicí stanice u D1 v Humpolci, materiály z UITP (zejména MAN, Solaris, ale i Siemens a další), busová reportáž ze Ženevy, materiály z VAG Norimberk (busové a tramvajové dílny a depa, dispečink a metro bez řidiče), pokračování z Uzbekistánu, Irské dopravní muzeum, o Ukrajině ani nemluvě, něco k ŠM 16,5 z Pardubic, materiály z ŠEL z červnového Trolleybusu, ještě něco ke "klubovým" autobusům, ještě jedny Lešany, spousta zahraničních tiskových zpráv atd. atd.
Děkuji za přízeň a za trpělivost.
Dagmar Braunová

BUSportál se vrací k běžnému provozu