zprostředkuje u konkrétních dopravců. ČSAD jako krajské podniky už dávno neexistují a tato zkratka se může objevit u kterékoliv soukromé dopravní společnosti, většinou s udáním místa působnosti. (Také u ČSAD SVT Praha s.r.o., provozovatele BUSportálu a majitele domény csad.cz, která je od letoška také alias pro busportal.cz.)Tentokrát ke způsobu jízdy.
zprostředkuje u konkrétních dopravců. ČSAD jako krajské podniky už dávno neexistují a tato zkratka se může objevit u kterékoliv soukromé dopravní společnosti, většinou s udáním místa působnosti. (Také u ČSAD SVT Praha s.r.o., provozovatele BUSportálu a majitele domény csad.cz, která je od letoška také alias pro busportal.cz.)Tentokrát ke způsobu jízdy.
Napsali jste :
... chtěl bych se zeptat, jestli někteří Vaši řidiči znají čísla. Projížděl jsem dne 24.11.2005 v Liberci tunelem pod nádražím, kde je předepsaná rychlost 70 km/hod. Ve 14,20 mě předjížděli dva červené autobusy plné cestujících rychlostí min. 120 km/hod. Autobusy byly asi 10 cm od levého obrubníku - nedovedu si představit ten masakr, kdyby jeden z nich škrtl o obrubník. Byly to liberecké vozy LIA 46-97 a LIA 36-24 ...
Odpověď majitele autobusů, ČSAD Liberec a.s.:
Celou záležitost jsme se snažili prověřit a mohu konstatovat, že rozhodně nedošlo k dosažení zmiňované rychlosti, která u těchto autobusů je technicky nedosažitelná. Ano zřejmě došlo k překročení rychlostního limitu 70 km/hod a na základě toho byli oba řidiči důrazně upozorněni na porušování pravidel bezpečnosti silničního provozu. Věřím tedy, že se jim podobná záležitost již nebude opakovat. K tomuto problému jsem byl také kontaktován i příslušným oddělením Policie ČR a informoval je o zjištěných skutečnostech a přijatých opatřeních.