ÚAN Praha Florenc 25.1.2007. Foto BUSportál.
ekonomika.ihned.cz 28. 1. 2007 Praha - Chátrající pražské Ústřední autobusové nádraží na Florenci v letošním roce čeká rozsáhlá rekonstrukce, která si podle šéfa provozovatelské firmy ČSAD Praha holding Jiřího Roubíčka vyžádá několik desítek milionů korun a bude trvat přibližně rok. Začít by měla ve druhém čtvrtletí. Celkem je v Praze sedm autobusových nádraží pro meziměstské spoje. Denně tato nádraží odbaví několik set spojů zhruba stovky dopravců. Jen z Florence vyjíždí denně přes 300 linek.
Nádraží na Florenci doplní přízemní hala a všech 40 nástupišť má získat zastřešení. Změny čekají pokladny, informační kancelář, občerstvení, sociální zařízení, úschovnu zavazadel i čekárny. Po dřívějších úvahách o přestěhování celého nádraží z centra města v Karlíně na Pankrác zřejmě největší tuzemská autobusová stanice zůstane na svém místě. Podle radnice Prahy 8 by se ale měl řešit rozvoj celého území včetně sousedícího Masarykova nádraží.
ekonomika.ihned.cz
Nádraží na Florenci doplní přízemní hala a všech 40 nástupišť má získat zastřešení. Změny čekají pokladny, informační kancelář, občerstvení, sociální zařízení, úschovnu zavazadel i čekárny. Po dřívějších úvahách o přestěhování celého nádraží z centra města v Karlíně na Pankrác zřejmě největší tuzemská autobusová stanice zůstane na svém místě. Podle radnice Prahy 8 by se ale měl řešit rozvoj celého území včetně sousedícího Masarykova nádraží.
ekonomika.ihned.cz
ÚAN Praha Florenc 25.1.2007. Foto BUSportál.

EU podpoří výstavbu dobíjecích stanic pro nákladní vozidla
Nová VDL Bus Group uvádí na Busworld model VDL Futura 3
INDCAR se spojuje s Car-bus.net, rozšíří řadu minibusů


