Modrožluté autobusy Teplického dopravního podniku nahradily spoje, které v minulosti zajišťoval Dopravní podnik Ústeckého kraje.
Modrožluté autobusy Teplického dopravního podniku nahradily spoje, které v minulosti zajišťoval Dopravní podnik Ústeckého kraje.
www.rozhlas.cz/sever
Tomáš Šácha 02.01.2007
Dvacet pět nových linek městské hromadné dopravy začalo od prvního ledna jezdit na Teplicku. Modrožluté autobusy zabezpečují dopravu do obcí a měst téměř na celém území regionu. Nahradily spoje, které v minulosti zajišťoval Dopravní podnik Ústeckého kraje.
Pro cestující začal na linkách MHD platit tarifní systém se dvěma pásmy. Cena za jízdenku v samotných Teplicích a v takzvaném vnitřním pásmu se nemění, zůstává na čtrnácti korunách. Svezení ve druhém pásmu, do kterého jsou zařazena vzdálenější města a obce, stojí deset korun.Ten, kdo cestuje přes hranici pásem, musí zaplatit obě částky. Teplický dopravní podnik zajišťuje dopravu na území celého Teplicka s výjimkou okolí města Bíliny. Tam jezdí Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova.
Tomáš Šácha 02.01.2007
Dvacet pět nových linek městské hromadné dopravy začalo od prvního ledna jezdit na Teplicku. Modrožluté autobusy zabezpečují dopravu do obcí a měst téměř na celém území regionu. Nahradily spoje, které v minulosti zajišťoval Dopravní podnik Ústeckého kraje.
Pro cestující začal na linkách MHD platit tarifní systém se dvěma pásmy. Cena za jízdenku v samotných Teplicích a v takzvaném vnitřním pásmu se nemění, zůstává na čtrnácti korunách. Svezení ve druhém pásmu, do kterého jsou zařazena vzdálenější města a obce, stojí deset korun.Ten, kdo cestuje přes hranici pásem, musí zaplatit obě částky. Teplický dopravní podnik zajišťuje dopravu na území celého Teplicka s výjimkou okolí města Bíliny. Tam jezdí Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova.