Stále v rekonstrukci je Commer WP3 z roku 1913 používaný jako autobus-dodávka Lordem Lonsdalem na jeho obrovském panství v Cumbrii, anglické jezerní oblasti © Duncan Payne
Dokončení. Old Tom z roku 1913 i elektrobus z roku 1994.
Dokončení. Old Tom z roku 1913 i elektrobus z roku 1994.
Fotografie od Duncana Paynea poslal a popisky opatřil David Griffiths. Překlad BUSportál.
Britští veteráni objektivem Duncana Paynea: Oxford Bus Museum rally První ze dvou souborů fotografií z ukončení letošní sezóny. Informace o muzeu.
Také exponát muzea - Devon General, FDV Iveco Ford Electrobus s třináctisedadlovou nástavbou Mellor 13 z roku 1994. © Duncan Payne
Obyvatel muzea - Morris z roku 1925, jednotunový vyhlídkový autokar nový u společnosti v Bristolu © Duncan Payne
Morris Motors měli svůj 'band' - toto byl jejich autokar Morris-Commercial, s jeden a půl podlažní nástavbou Wadham. Vyšší zadní sekce měla velký prostor pro uskladnění nástrojů © Duncan Payne
2D2RA-1769: Karosérie s kovovými sekcemi dodávanými ve stavebnici nebo složené formě pro sestavení v Hong Kongu
© Duncan Payne
Dlouhodobý renovační projekt - Daimler z roku 1917 nalezený v ovocném sadu poblíž Oxfordu © Duncan Payne
Žádná britská událost se neobejde bez ikony - londýnského AEC Routemastera. Tenhle byl postaven v roce 1964 s Park Royal 64sedadlovou nástavbou. Je v barvách posledního majitele Reading Mainline (bývalý London Transport RM1990) Majitelem je Shaun Bradbury © Duncan Payne