Tassima, Ziehl-Abegg a IAV spolupracují na elektrifikaci stávajících dieselových turistických patrových autobusech v Berlíně. 
								
								Tassima, Ziehl-Abegg a IAV spolupracují na elektrifikaci stávajících dieselových turistických patrových autobusech v Berlíně. 
								Dieselové autobusy byly dříve používány pro veřejnou dopravu a nyní budou elektrifikovány pro turistické služby.
Podle webu electrive.com má jít o několik stovek vozidel, které mají být v továrně v Brandenburgu vybaveny elektromotory. Pro tyto účely založily partnerství společnosti Tassima, Ziehl-Abegg a IAV. Patrové autobusy berlínská dopravní společnost BVG už jako vyhlídkové autobusy používá, ale pořád mají staré dieselové motory.
Práce na elektrifikaci bude rozdělená mezi tři partnery: Ziehl-Abegg vyvíjí a vyrábí elektrickou hnací nápravu s elektromotorem a výkonnou elektronikou integrovanou do náboje kola. Tassima a její specializovaný tým se postará o samotnou přestavbu. IAV dodá komponenty. Nakonec se místo dieselových motorů umístí baterie.
							Podle webu electrive.com má jít o několik stovek vozidel, které mají být v továrně v Brandenburgu vybaveny elektromotory. Pro tyto účely založily partnerství společnosti Tassima, Ziehl-Abegg a IAV. Patrové autobusy berlínská dopravní společnost BVG už jako vyhlídkové autobusy používá, ale pořád mají staré dieselové motory.
Práce na elektrifikaci bude rozdělená mezi tři partnery: Ziehl-Abegg vyvíjí a vyrábí elektrickou hnací nápravu s elektromotorem a výkonnou elektronikou integrovanou do náboje kola. Tassima a její specializovaný tým se postará o samotnou přestavbu. IAV dodá komponenty. Nakonec se místo dieselových motorů umístí baterie.

                
                
                
                
										 Po Bruselu jezdí 56 nových kloubových autobusů eCitaro
									
										Yutong dodal do Uzbekistánu a Pákistánu 600 elektrických…
									
										Do Jihlavy zamíří nové trolejbusy Škoda 32Tr 
									

                
                