
MAZ 303E10 s elektrickým centrálním pohonem CeTrax od ZF má podle výrobce dojezd až 300 kilometrů. K dispozici by měl být příští rok.
MAZ 303E10 s elektrickým centrálním pohonem CeTrax od ZF má podle výrobce dojezd až 300 kilometrů. K dispozici by měl být příští rok.
MAZ 303 je součástní nové třetí generace městských autobusů MAZ. Elektrický model 303E10 je 12,43 metrů dlouhý nízkopodlažní autobus, který pojme 70 cestujících, z toho 30 může sedět. Autobus je vybaven centrálním elektromotorem CeTrax od společnosti ZF o výkonu 300 kW. Konstrukce vozidla je vyrobena z antikozorní oceli a nosnost je přizpůsobena hmotnosti baterií.
Třídveřová autobus je vybaven lithium-iontovými bateriemi s celkovou kapacitou elektrické energie 270 kWh a údajným dojezdem až 300 km. Nabíjení baterií probíhá CCS2 nabíječnou a má trvat zhruba 4 hodiny. Baterie jsou umístěny v zadní části vozu a na střeše. Topení i klimatizace jsou na elektřinu.
MAZ
Třídveřová autobus je vybaven lithium-iontovými bateriemi s celkovou kapacitou elektrické energie 270 kWh a údajným dojezdem až 300 km. Nabíjení baterií probíhá CCS2 nabíječnou a má trvat zhruba 4 hodiny. Baterie jsou umístěny v zadní části vozu a na střeše. Topení i klimatizace jsou na elektřinu.
MAZ



