Autobusy RegioJet s novou reklamou od MOBILBOARD
Kampaň O2 na zadním čele autobusu RegioJet. Foto MOBILBOARD

O prázdninách jezdí na zádi žlutých autobusů na dálkových linkách reklama O2, uvnitř vozidel na LCD monitorech také na produkty dm-drogerie, spolupráce pokračuje s Policií. Agentura MOBILBOARD zpečetila spolupráci s dopravcem RegioJet novými kampaněmi.

O prázdninách jezdí na zádi žlutých autobusů na dálkových linkách reklama O2, uvnitř vozidel na LCD monitorech také na produkty dm-drogerie, spolupráce pokračuje s Policií. Agentura MOBILBOARD zpečetila spolupráci s dopravcem RegioJet novými kampaněmi.

Premiéru zahájila realizace reklamy pro klienta O2, který pro svou kampaň vsadil na exteriérový image formát Back Board v kombinaci s interiérovými LCD monitory. Značka tak maximálně využila sílu žlutých autobusů a reklamní potenciál v prostoru dálnic, aby prostřednictvím pohyblivého billboardu na zadním čele autobusu zvýšila své povědomí. Až do konce letních prázdnin bude jezdit na vnitrostátních linkách Praha-České Budějovice, Praha-Znojmo a Brno-Ostrava, a provázet bude zahraniční cestující na mezinárodních linkách skrze síť digitálních LCD monitorů.

Interiérové formáty RegioJet nabízí klientům a agenturám zajímavé reklamní možnosti, protože dokáží efektivně cílit na cestující uvnitř vozů. Aktuálně jsou nejvíce oblíbené digitální LCD monitory, které pro svou kampaň vybrala také dm-drogerie markt GmbH & Co. Reklamní spot zaměřený na ženské zdraví přenáší více než 40 vozů vnitrostátních linek RegioJet napříč celou Českou republikou.

Digitální reklamu využila pro svou image kampaň také Policie ČR, která OOH transport využívá dlouhodobě. V reklamní síti RegioJet tentokrát zkombinovala více než 2 500 LCD monitorů na vnitrostátních spojích s LCD obrazovkami na prodejních místech dopravce v Praze a v Brně.  

V čem jsou dálkové linky pro reklamní partnery výjimečné?

Tradiční OOH billboardy zažívají na dálnicích období regulace, TV reklama a online reklama už kvůli míře přesycení reklamními spoty nedokáže značkám plnohodnotně zajistit vyšší pozornost diváka. Proto se zadavatelé rádi obrací k media typům, které jim potřebný prostor pro image reklamu dokáží dát, což je právě OOH transport“ uvádí Radmila Pospíšilová, majitelka agentury MOBILBOARD. Pohyblivá reklama na dálkových autobusech má velký potenciál a těší se oblibě právě pro svůj nerušivý, ale zároveň účinný efekt. Dokáže exkluzivně a opakovaně působit během dne a má velký geografický přesah v atraktivních lokalitách, což je pro klienty fajn přidaná hodnota.


Autobusy RegioJet s novou reklamou od MOBILBOARD
Přes 2 500 LCD obrazovek cílí na pasažéry v autobusech RegioJet. Foto MOBILBOARD
Autobusy RegioJet s novou reklamou od MOBILBOARD
Digitální LCD kampaň v autobusech a prodejních místech pro Polici ČR. Foto MOBILBOARD
Autobusy RegioJet s novou reklamou od MOBILBOARD