Autobusová pohlednice z Jeruzaléma - tentokrát bez Irizarů
Jeruzalém květen 2012 © (kasil)

Na snímcích také vlastní izraelské nástavby karosáře Merkavim.
Na snímcích také vlastní izraelské nástavby karosáře Merkavim.
Izraelský výrobce Merkavim evidentně spolupracuje s Volvo Buses, patrně je tam i ekonomické propojení. Snímky zachytily dva autokary Apollo a jeden linkový Mars. Následují dva turecké BMC Probusy a městské autobusy MAN. Končíme autobusem Mercedes-Benz - fotograf zachytil i míru chátrání vozu. Úplně poslední malokapacitní vozidlo odhadujeme také na nástavbu na Mercedes-Benz.

O oblibě španělských Irizarů v Izraeli jste se mohli přesvědčit v první části, kde jsme jeruzalémské fotografie (kasil) využili jako ilustraci na téma karosérií Irizar:
Skupina Irizar v roce 2011: historický rekord - obrat 500 millionů EUR

Prázdniny a cestování inspirují k fotografování - těšíme se na zajímavé autobusové snímky z blízka i z daleka.

Autobusová pohlednice z Jeruzaléma - tentokrát bez Irizarů
Jeruzalém květen 2012 © (kasil)
Autobusová pohlednice z Jeruzaléma - tentokrát bez Irizarů
Jeruzalém květen 2012 © (kasil)
Autobusová pohlednice z Jeruzaléma - tentokrát bez Irizarů
Jeruzalém květen 2012 © (kasil)
Autobusová pohlednice z Jeruzaléma - tentokrát bez Irizarů
Jeruzalém květen 2012 © (kasil)
Autobusová pohlednice z Jeruzaléma - tentokrát bez Irizarů
Jeruzalém květen 2012 © (kasil)
Autobusová pohlednice z Jeruzaléma - tentokrát bez Irizarů
Jeruzalém květen 2012 © (kasil)
Autobusová pohlednice z Jeruzaléma - tentokrát bez Irizarů
Jeruzalém květen 2012 © (kasil)
Autobusová pohlednice z Jeruzaléma - tentokrát bez Irizarů
Jeruzalém květen 2012 © (kasil)
Autobusová pohlednice z Jeruzaléma - tentokrát bez Irizarů
Jeruzalém květen 2012 © (kasil)
Autobusová pohlednice z Jeruzaléma - tentokrát bez Irizarů
Jeruzalém květen 2012 © (kasil)