Autobus klubu  Eintracht Frankfurt Mercedes-Benz Travego M s Active Brake Assist

s e speciální výbavou.
s e speciální výbavou.
Stuttgart/Frankfurt – Fotbalisté klubu Eintracht Frankfurt se mohou radovat z nového „domova na čtyřech kolech“. Frank Koschatzky, ředitel prodeje autobusů Mercedes-Benz pro region Německo-západ ve Frankfurtu, předal nový klubový autobus za přítomnosti Heriberta Bruchhagena, předsedy představenstva klubu Eintracht Frankfurt, a Rainera Falkenhaina, vedoucího Eintracht Frankfurt, autobusovému dopravci, Günteru Bohrovi, v Commerzbank Aréně ve Frankurtu.

Vnější design luxusního vysokopodlažního autokaru typu Mercedes-Benz Travego v klubových barvách zobrazuje logo fotbalového klubu Eintracht Frankfurt. Aby mohli hráči cestovat uvolněně, je autobus vybaven 30 polstrovanými koženými sedadly a klubovými stolky a disponuje přes internetové připojení SAT-TV, stereozařízením s CD- a DVD měničem a několika plochými obrazovkami. Výbava ve vnitřním prostoru, jako vestavěná kuchyňka, internetové přípojky, čtyři skupiny sedadel s klubovými stolky a další detaily, byly provedeny prostřednictvím firmy Frenzel. Mercedes-Benz Travego s délkou 13 m je poháněn výkonným turbodieselovým šestiválcovým řadovým motorem OM 457 LA o výkonu 335 KW (456 k). Nový klubový autobus rovněž disponuje novou automatizovanou osmirychlostní řazenou převodovkou Mercedes GO 240-8 PowerShift.

Safety first – bezpečnost je nejvyšší hodnotou značky Mercedes-Benz. Proto je nový klubový autobus vybavený mnoha cenami ověnčeným systémem Active Brake Assist. Aktivní brzdový asistent (= ABA) aktivně pomáhá zabránit nehodám typu najetí do pomaleji jedoucího vozidla a může tak zachránit lidské životy: Active Brake Assist – označovaný také jako nouzový brzdový asistent – zažil svoje uvedení na trh roku 2006 v těžkém nákladním vozidlu Mercedes-Benz Actros. Aktivní brzdový asistent spouští při akutním nebezpečí najetí do pomaleji jedoucího vozidla po odstupňovaných varovných signálech brždění plnou silou. Po zastavení autobusu díky nouzovému brždění se automaticky zapnou varovné blinkry. Aktivní brzdový asistent sice neumí nehodám zabránit vždy, ale minimálně pomocí nasazení plného brždění sníží rychlost při kolizi a tím podstatně redukuje těžké následky nehody.

Na palubě je také ochránce při čelní kolizi Front Collision Guard (FCG). Jde o jedinečný systém pasivní bezpečnosti chránící řidiče a průvodce při čelním nárazu. Front Collision Guard se skládá z komplexního bezpečnostního systému. V popředí je příčný profil, který tvoří ochranu proti podjetí a může například zabránit podjetí osobního vozidla. Za tímto profilem se nachází strukturované Crash prvky, které při nárazu cíleně pohlcují energii. Kromě toho klubový autobus disponuje dalšími součásti bezpečnostní výbavy jako je odbočovací světlo, dešťový / světelný senzor, LED obrysová světla nad čelním sklem s dlouhou dobou životnosti, elektronický program stability (ESP), antiblokovací systém (ABS), elektronický brzdový systém (EBS), omezovač rychlosti s funkcí brzdného tempomatu (DBL), tempomat s regulací odstupu vozidel (ART), asistent pro držení jízdního pruhu (SPA) a podpora při couvání s optickým ukazatelem ve vnějším zpětném zrcátku a s vestavěnou kamerou pro jízdu vzad.

Program typu Mercedes-Benz Travego se skládá ze tří vysokopodlažních modelů: Travego (dvě nápravy, délka 12,18 m), Travego M (tři nápravy, délka 13 m) a Travego L (tři nápravy, délka 14,03 m).

TZ Daimler.

Autobus klubu  Eintracht Frankfurt Mercedes-Benz Travego M s Active Brake Assist