Jako první přijedou nové trolejbusy od Solaris. Tendr na 80 tramvají vyhrál Stadler. O dodavateli 250 ebusů se rozhodne v březnu.
Jako první přijedou nové trolejbusy od Solaris. Tendr na 80 tramvají vyhrál Stadler. O dodavateli 250 ebusů se rozhodne v březnu.
ATM Milan se do roku 2030 zaměří na elektrickou energii. Tento cíl se nedá splnit jen konverzí celé autobusové flotily (1200 vozidel) na autobusy s nulovými emisemi. Výběrové řízení na 250 elektrických autobusů právě probíhá, nabídky podaly Solaris a Mercedes. Potvrzení kontraktu se očekává v březnu.
Součástí plánu ATM je také obnova trolejbusové flotily (část z 80 kloubových bateriových trolejbusů Trollino Solaris má být dodáno asi v polovině roku) a příjezd nových tramvají poslední generace od Stadler Rail Valencia S.A.
Tendr na nové tramvaje byl uzavřen podpisem šestileté rámcové dohody, 50 vozidel je určeno pro městskou dopravu a 30 pro meziměstskou. První část 30 obousměrných tramvají má být dodána během dvou let. Vozidla s délkou 25 metrů budou nízkopodlažní, vybavená klimatizací a kamerovým systémem. Nové tramvaje Tramlink S3 Leo budou také vybavené řadou bezpečnostních systémů.
SustainableBus
Součástí plánu ATM je také obnova trolejbusové flotily (část z 80 kloubových bateriových trolejbusů Trollino Solaris má být dodáno asi v polovině roku) a příjezd nových tramvají poslední generace od Stadler Rail Valencia S.A.
Tendr na nové tramvaje byl uzavřen podpisem šestileté rámcové dohody, 50 vozidel je určeno pro městskou dopravu a 30 pro meziměstskou. První část 30 obousměrných tramvají má být dodána během dvou let. Vozidla s délkou 25 metrů budou nízkopodlažní, vybavená klimatizací a kamerovým systémem. Nové tramvaje Tramlink S3 Leo budou také vybavené řadou bezpečnostních systémů.
SustainableBus
V Miláně už jezdí více než dvacet elektrických autobusů Solaris. Brzy je doplní trolejbusy od stejného výrobce.

Otokar získává velké zakázky na plynové autobusy do Itálie
Deset elektrických autobusů eCitaro pro Bonn


