Arriva Východní Čechy ukončila testy malokapacitního elektrobusu EVC/Rošero-P
© Arriva Transport Východní Čechy

Elektrobus EVC First Electric byl představen v Kolíně.
Elektrobus EVC First Electric byl představen v Kolíně.
Jak uvedla Arriva Východní Čechy, kromě zástupců médií se předváděcí jízdy zúčastnil Tomáš Růžička, místostarosta města Kolína, zástupci dopravce Arriva Východní Čechy, dodavatele elektrovýzbroje vozidla EVC Group a společnosti ZLINER.

ZLINER zastupuje slovenského nástavbáře Rošero-P na českém trhu a organizuje i testování elektrobusu EVC First Electric.
EVC Group: Elektrobus je poháněn asynchronním elektromotorem typu TEM 132L04 o výkonu 100 kW. Vozidlo je vybaveno šestistupňovou manuální převodovkou. Jako zdroj energie pro pohon vozidla slouží 4 bateriové články typu NMC umístěné pod podlahou vozidla. K vytápění se používá klasické nezávislé topení na naftu. Doba dobíjení z 20% na 100% kapacity baterií trvá cca 8 hodin. K dobíjení je zapotřebí zásuvka na 400 V a 5-ti kolíková patice. Dobíjecí kabel je osazen 32 A paticí, dále je ve výbavě vozidla redukce na 16 A.
Elektrobus EVC v karosérii Rošero-P byl v září otestován dopravcem Arriva Morava

Arriva Východní Čechy ukončila testy malokapacitního elektrobusu EVC/Rošero-P
© Arriva Transport Východní Čechy
Arriva Východní Čechy ukončila testy malokapacitního elektrobusu EVC/Rošero-P
© Arriva Transport Východní Čechy
Arriva Východní Čechy ukončila testy malokapacitního elektrobusu EVC/Rošero-P
© Arriva Transport Východní Čechy