Arriva mění v celé Evropě logo

Ve všech čtrnácti evropských zemích, kde Arriva působí, prochází společnost postupnou změnou vizuální identity – mění logo, barvy i font používaného písma. Novinky se začínají objevovat i u nás.
Reklama
Ve všech čtrnácti evropských zemích, kde Arriva působí, prochází společnost postupnou změnou vizuální identity – mění logo, barvy i font používaného písma. Novinky se začínají objevovat i u nás.
Oficiálně představila Arriva v Praze nové logo ve středu 22. listopadu na veletrhu Czechbus.

Logo vychází z dominantního stylizovaného písmene A tvořeného třemi prstenci a doplňuje ho název společnosti psaný novým fontem a malými písmeny. Nové logo se už postupně objevuje na autobusech, vlacích, lodích nebo kolech, které Arriva v Evropě provozuje.

„Už začátkem letošního roku přešla Arriva na nové barvy. Původní dominantní zelená se víc přiblížila modrému spektru a druhou velmi důležitou barvou se stala tmavě modrá,“ říká šéf komunikace Arrivy v České republice Jan Čermák. „V nových barvách už od poloviny roku tvoříme všechny materiály pro cestující, náborovou kampaň i náš časopis ArRevue. Nyní přidáváme nové logo a další prvky nové vizuální identity.“

Nové logo se v Česku postupně objeví na všech více než 2 000 autobusech, 35 trolejbusech a pěti vlacích, které u nás Arriva provozuje. Barevné schéma Arrivy často odpovídá požadavkům objednavatelů, pro které Arriva v Česku dopravu zajišťuje. Jiné barvy mají mít její autobusy v systému Pražské integrované dopravy (kombinace červené, modré a bílé), jiné v rámci Dopravy Ústeckého kraje (svítivě zelená) a jiné zas například na linkách, které objednává pro své obyvatele Olomoucký kraj (čistě bílá). Na těchto autobusech Arriva pouze změní své logo a dál bude respektovat grafický styl systému, pro který jezdí.

„Neplánujeme ani žádné velké změny barev ostatních autobusů,“ upozorňuje Jan Čermák. „Dojezdí v současném designu a nové autobusy budeme pořizovat v nových barvách v rámci jejich přirozené obnovy. Společně se základním logem se ale změní i loga lokálních produktů, jako je například v Česku Arriva Express.“



O Arrivě
ARRIVA v České republice provozuje 2 150 autobusů, 35 trolejbusů, 5 vlaků osobní dopravy a zaměstnává téměř 3 500 zaměstnanců. Celkový obrat skupiny převyšuje 4,5 miliardy korun. Hlavní činností skupiny je linková autobusová doprava. Na trhu pravidelné osobní autobusové dopravy v České republice zaujímá ARRIVA vedoucí postavení. Ročně přepraví přes 130 milionů cestujících. ARRIVA v České republice je součástí skupiny ARRIVA, jedné z největších dopravních společností v Evropě, která zaměstnává 60 000 lidí a ročně přepraví více než 2,2 miliardy cestujících ve 14 evropských zemích.

Zdroj: Arriva


Arriva mění v celé Evropě logo
Generální ředitel Arrivy Transport ČR Daniel Adamka na workshopu Arrivy na veletrhu Czechbus.
Arriva mění v celé Evropě logo
Náhled nového vzhledu Arriva expressů.
Arriva mění v celé Evropě logo
Arriva vydává v České republice firemní časopis.
Arriva mění v celé Evropě logo
Arriva mění v celé Evropě logo
Náborová kampaň na práci řidičů.
Arriva mění v celé Evropě logo
Nové logo Arrivy.