Jízdní řády IDOS zvítězily v soutěži Mobilní aplikace roku 2016 pořádané Business Tuesday Network. Aplikace si na středečním slavnostním vyhlášení odnesla 1. místo v kategorii Životní styl (uskutečněné pod záštitou klubu La Loca). V rámci této kategorie uživatelé nominovali a v hlasování podpořili aplikace, jež vyhledávají aktuální informace o dění v kultuře, vzdělávání, nebo najdou zábavu na večer i to, jak, čím a kudy se za ní vypravit.
V hlasování odborné poroty pak Jízdní řády IDOS získaly Zvláštní cenu Dobrého webu jako aplikace s nejlepším User Experience, což můžeme do češtiny volně přeložit jako nejpříjemnější či nejpohodlnější uživatelské prostředí.
„Vítězství ve dvou kategoriích je pro nás milé ujištění, že jdeme správným směrem. Ještě letos plánujeme spustit novou verzi aplikace s dalšími inovacemi. Už několik let intenzivně pracujeme na tom, aby naši uživatelé dostávali nejlepší službu v oblasti jízdních řádů na trhu,“ říká Michal Hanák, člen představenstva MAFRA a.s., která aplikaci provozuje.
Zpracování dat a vývoj aplikace Jízdní řády IDOS zajišťuje pro MAFRA a.s. brněnská společnost CHAPS. „Vítězství v soutěži Mobilní aplikace roku 2016 v kategorii Životní styl si nesmírně vážíme, protože to byli uživatelé, kteří svými hlasy ocenili nejen kvality našeho řešení, ale také skutečnou užitnou hodnotu, kterou pro ně aplikace má. To je pro nás samozřejmě další impuls pro její neustálé vylepšování. Velice nás také potěšilo uznání odborné poroty, která Jízdní řády IDOS ohodnotila jako aplikaci s nejlepším UX, tedy aplikaci, která poskytuje uživateli to, co můžeme označit česky krkolomně jako uživatelský prožitek,” říká Tomáš Chlebničan, jednatel společnosti CHAPS.
Aplikace Jízdní řády IDOS v číslech:
Verze pro Android
Google Play:
Počet instalací podle zařízení k 14. 6. 2016 – 1 137 557
Počet instalací podle uživatelů k 14. 6. 2016 – 925 010
Celkový počet instalací podle uživatelů k 14. 6. 2016 – 1 779 321
Celkové průměrné hodnocení – 4,15
Hodnocení poslední verze aplikace – 4,24
Google Analytics:
Měsíční počet uživatelů (nejvíc za poslední rok zpět – květen 2016) – 512 607
Měsíční počet návštěv – 6,7 milionu
Měsíční počet shlédnutých obrazovek – 70 milionů
Týdenní počet uživatelů – 320 tisíc
Týdenní počet návštěv – 1,5 milionu
Týdenní počet shlédnutých obrazovek – 15,5 milionů
Průměr návštěva/počet obrazovek – 10
Průměr trvání návštěvy – 8,25 min
73 % uživatelů v Praze
35 % uživatelů používá značku Samsung
Verze pro iOS
iTunes:
Počet stažení (Sales and trends) – 328 tisíc
Aktivní uživatelé měsíc (pouze opt-in) – 23 tisíc
Počet sessions za měsíc (pouze opt-in) – 820 tisíc
Hodnocení poslední verze – 3 hvězdičky
Google Analytics:
Měsíční počet uživatelů (nejvíc za poslední rok zpět – květen 2016) – 140 tisíc
Měsíční počet návštěv – 2 miliony
Měsíční počet shlédnutých obrazovek – 14,2 milionů
Týdenní počet uživatelů – 94 tisíc
Týdenní počet návštěv – 451 tisíc
Týdenní počet shlédnutých obrazovek – 3,3 milionů
Průměr návštěva/počet obrazovek – 7
Průměr trvání návštěvy – 5 min
77 % uživatelů v Praze
18,5 % uživatelů iOS 9.2.1
14% uživatelů iOS 9.3.1
13% uživatelů iOS 9.1
11,5% uživatelů iOS 9.2
Zdroj: CHAPS

