Aktuálně: Ministerstvo dopravy provozuje pro dopravce i cestující infolinku 225 131 810

Call centrum pro dopravce a cestující vyřídí až 300 dotazů za hodinu. Vnitrostátní linky se budou spíše posilovat, cestující je potřeba rozptýlit do více prostředků.
Call centrum pro dopravce a cestující vyřídí až 300 dotazů za hodinu. Vnitrostátní linky se budou spíše posilovat, cestující je potřeba rozptýlit do více prostředků.
"Na ministerstvu dopravy je připraveno 50 pracovníků zodpovídat dotazy lidí, kteří chtějí cestovat, a stejně tak z řad provozovatelů transportních služeb, provozovatelů přepravních služeb, dopravy, kteří neustále volají a informují se o tom, jakým způsobem mají postupovat, ať už ve smyslu toho, že jsou někde v nějaké zemi a potřebují se dostat do České republiky, anebo potřebují informace, jestli jejich kamion projede, neprojede, jak je to s přepravci a tak dále," řekl ministr dopravy Karel Havlíček.

Podobné centrum vznikne i na Ministerstvu průmyslu o obchodu. INFOLINKY RESORTŮ DOPRAVY A PRŮMYSLU A OBCHODU: Ministerstvo dopravy: 225 131 810, anglická verze je na čísle: +420 225 131 820, otázky ohledně obchodů a to jak pro podnikatele, tak pro spotřebitele: 224 854 444.

Toto call centrum na ministerstvu dopravy v tuto chvíli obsluhuje přibližně 50 interních pracovníků, vyřizuje přibližně 250 až 300 telefonátů za hodinu

„Podstatou dnešních opatření je omezit pohyb lidí v supermarketech. Už dříve jsme zredukovaly nejkritičtější část food center a kin, nyní jsme udělali další důležitý krok u obchodů, bez kterých nějakou dobu přežijeme. Ale na nulu to jistě nedostaneme,“ uvedl Havlíček k mimořádným opatřením. Zároveň potvrdil, že vnitrostátní doprava se rušit nebude. „Chceme lidi při cestování dostat do co nejvíce prostředků, aby jich v každém spoji bylo co nejméně. Cestou není redukovat, ale spoje spíše přidávat,“ dodal.