Dodávky autobusů z největší zakázky na Citara z Asie začaly.
Dodávky autobusů z největší zakázky na Citara z Asie začaly.
Stuttgart - Daimler Buses získal velkou zakázku a stal se
dodavatelem celkem 300 městských autobusů Mercedes-Benz Citaro do Singapuru. Objednavatelem vozidel je dopravní
podnik SBS Transit v Singapuru, který provozuje větší část veřejné
autobusové dopravy v této metropoli s pěti miliony obyvatel. Všech 300 městských
autobusů Mercedes-Benz bylo vyrobeno v závodě EvoBus v Mannheimu (segmenty rámů a
podvozků přitom byly vyrobeny v závodě EvoBus v Holýšově v České
republice) a používat se budou v městské dopravě v Singapuru.
Citaro je s téměř 32 000 jednotkami během pouhých dvanácti let
výroby nejúspěšnějším městským autobusem všech dob.
Konkrétně se jedná o nízkopodlažní autobusy Mercedes-Benz Citaro se dvěma dveřmi a délkou 12 metrů. Díky tradiční nízkopodlažní konstrukci vozidla zde mohou pohodlně nastupovat i vystupovat i starší lidé a lidé s tělesným omezením, případně je možné použít i rampu pro invalidní vozík. V každém autobuse je 13 míst k sezení pro tuto skupinu osob. Kvůli tropickému vlhkému klimatu v Singapuru jsou všechna vozidla vybavena výkonnou klimatizací. Citara mají dále nainstalován kamerový systém v prostoru pro cestující i ve vnější oblasti kolem autobusu. utobusy s nízkým množstvím zplodin jsou vybaveny ekologickou technologií Mercedes-Benz BlueTec a splňují emisní normu Euro 5.
Singapur tak brzy bude mít jeden z nejmladších autobusových vozových parků v Asii. Jen samotná společnost SBS Transit investovala v posledních pěti letech do obnovy svého vozového parku více než 850 milionů singapurských dolarů (470 milionů Euro). SBS Transit provozuje v Singapuru s téměř 3 000 autobusy více než 250 linek. V Singapuru tak připadá 75 % veškerých služeb autobusové dopravy právě na SBS Transit. Do tohoto portfolia se řadí nabídka transferů, expresní i prémiové dopravy.
Z TZ DAIMLER
Konkrétně se jedná o nízkopodlažní autobusy Mercedes-Benz Citaro se dvěma dveřmi a délkou 12 metrů. Díky tradiční nízkopodlažní konstrukci vozidla zde mohou pohodlně nastupovat i vystupovat i starší lidé a lidé s tělesným omezením, případně je možné použít i rampu pro invalidní vozík. V každém autobuse je 13 míst k sezení pro tuto skupinu osob. Kvůli tropickému vlhkému klimatu v Singapuru jsou všechna vozidla vybavena výkonnou klimatizací. Citara mají dále nainstalován kamerový systém v prostoru pro cestující i ve vnější oblasti kolem autobusu. utobusy s nízkým množstvím zplodin jsou vybaveny ekologickou technologií Mercedes-Benz BlueTec a splňují emisní normu Euro 5.
Singapur tak brzy bude mít jeden z nejmladších autobusových vozových parků v Asii. Jen samotná společnost SBS Transit investovala v posledních pěti letech do obnovy svého vozového parku více než 850 milionů singapurských dolarů (470 milionů Euro). SBS Transit provozuje v Singapuru s téměř 3 000 autobusy více než 250 linek. V Singapuru tak připadá 75 % veškerých služeb autobusové dopravy právě na SBS Transit. Do tohoto portfolia se řadí nabídka transferů, expresní i prémiové dopravy.
Z TZ DAIMLER
BUSportál: Zprávy o dodávkách velkých tradičních evropských autobusových výrobců mimo Evropu uveřejňujeme pravidelně. Určitě jsou zajímavé zejména v Asii v kontextu zaznamenávaných ambic čínských karosářů. Na příkladu Singapuru je vidět, že evropské výrobky konkurují úspěšně a určitě zajímavá je zde právě volba Citar, jejichž cílovými zákazníky jsou především německá města a staré země EU. Také je potěšující, že Mercedes-Benz Citaro s téměř 32 000 vyrobenými jednotkami jako nejúspěšnější městský autobus všech dob připravuje a představí v blízké době novou generaci těchto vozidel.