Malokapacitní nízkopodlažní autobusy včetně nejdelšího třínápravového se představily v Praze.
Malokapacitní nízkopodlažní autobusy včetně nejdelšího třínápravového se představily v Praze.
Vozidla jsou ideální do úzkých ulic v historických centrech i tam, kde je menší poptávka po obsaditelnosti - i když - téměř devítimetrový nejdelší Srinter City 77 uveze čtyři desítky cestujících. Variantu pro EURO V jsme si vyzkoušeli viz podrobně: v roce 2012 v Praze.
S potěšením jsme se krátce svezli nejdelším Sprinterem do Jenče a zpět. Jízda je komfortní, délku vozu bylo třeba výrazněji řešit pouze při couvání. Bezestresovou jízdu umožňuje sedmistupňový automat 7G-Tronic plus. Retardér TELMA je ovladatelný na přístrojové desce vlevo. Vozidlo mělo mechanickými plošinami vybaveny oboje dveře. Tento nejdelší "City" je vybaven ve standardu kneelingem. Motor OM 651 EURO 6 je se systémem SCR.
Specifikaci nejen předváděných vozů Sprinter City pro standardní i volitenou výbavu uvádíme před fotografiemi.
S potěšením jsme se krátce svezli nejdelším Sprinterem do Jenče a zpět. Jízda je komfortní, délku vozu bylo třeba výrazněji řešit pouze při couvání. Bezestresovou jízdu umožňuje sedmistupňový automat 7G-Tronic plus. Retardér TELMA je ovladatelný na přístrojové desce vlevo. Vozidlo mělo mechanickými plošinami vybaveny oboje dveře. Tento nejdelší "City" je vybaven ve standardu kneelingem. Motor OM 651 EURO 6 je se systémem SCR.
Specifikaci nejen předváděných vozů Sprinter City pro standardní i volitenou výbavu uvádíme před fotografiemi.
Mercedes-Benz Sprinter City 77 © BUSportál
Mercedes-Benz Sprinter City 65 © BUSportál
Mercedes-Benz Sprinter City 35 © BUSportál