Technologie Bluetooth - je možno se připojit mobilním telefonem, stáhnout bez poplatků si hru a nenudit se při cestování.
na dopravních prostředcích pořádaná společností Mobilboard pro obchodní partnery - dopravce z Česka a Slovenska. Informace i zajímavé záběry prezentací nejen z Česka. Novinky Bus Cards a Bluetooth.
na dopravních prostředcích pořádaná společností Mobilboard pro obchodní partnery - dopravce z Česka a Slovenska. Informace i zajímavé záběry prezentací nejen z Česka. Novinky Bus Cards a Bluetooth.
Akce je pořádána každoročně v jiném městě a zaměřuje se na novinky v dopravním outdooru.
Jednou z novinek týkající se příměstské dopravy jsou Bus Cards – visačky na madlech sedadel u autobusů. Tímto reklamním médiem mohou klienti zasáhnout velmi podrobně jakýkoli region. Dále MOBILBOARD počítá od příštího roku se zavedením technologie Bluetooth v autobusech MHD. Tímto se zvýší efektivita venkovních polepů a reklama získá interaktivní odezvu cestujících. Testování v některých městech již proběhlo bez technických problémů. Jako inspirace ze zahraničí byly představeny reflexní polepy vozů a novinka – elektronické folie. Tyto folie pracují s grafikou a s osvětlením jednotlivých detailů na motivu.
Jako host konference vystoupil account director mediální agentury Starcom Warszawa Piotr Szczepanski, který hovořil o mediálním plánování a dopravním outdooru na polském trhu. Zajímavé ukázky celopolepů tramvají včetně okenních ploch vyvolaly diskuzi u dopravců o tom, že tuto formu reklamy nelze v Česku realizovat pouze z důvodů zákazu Drážního úřadu, ato i přesto, že si jej všichni dopravci přejí mít v nabídce.
Vozy MHD jsou také v Polsku využívány pro netradiční eventy, jak bylo možné shlédnout na ukázkách z několika promo kampaní. Rozruch vyvolaly LCD obrazovky polské outdoorové agentury na zadních čelech autobusů, jež jsou přímo v zorném poli řidičů. V této souvislosti proběhla debata o bezpečnosti provozu a hranice možností reklamy. Vhodnější a bezpečnější umístění obrazovek se přece jen dopravcům jeví v interiérech vozů.
Druhým hostem byli brand manager Gambrinus Petr Božoň a junior brand manager Magda Pančochová, kteří zde hovořili o mediálním plánu klienta a využití OOH médií v kampaních. Závěrem všichni mohli vidět v reálu na vozovně Plzeňských dopravních podniků tramvaj Gambrinus obrandovanou ve stylu fotbalové hospody „U proměněné desítky“. Výjimečnost provedení je zejména v kompletním využití interiéru v barvách Gambrinusu, červených a šedých sedadel jako „domácí „ a „hosté“, přičemž se na dipleji zobrazuje aktuální skore. Další detaily na stropech a bočních částech interiéru tramvaje maximálně koresponduje s dokonalou iluzí fotbalové hospody.V současné době se již s Gambrinus tramvají mohou cestující setkat na linkách MHD Plzeň.
Jednou z novinek týkající se příměstské dopravy jsou Bus Cards – visačky na madlech sedadel u autobusů. Tímto reklamním médiem mohou klienti zasáhnout velmi podrobně jakýkoli region. Dále MOBILBOARD počítá od příštího roku se zavedením technologie Bluetooth v autobusech MHD. Tímto se zvýší efektivita venkovních polepů a reklama získá interaktivní odezvu cestujících. Testování v některých městech již proběhlo bez technických problémů. Jako inspirace ze zahraničí byly představeny reflexní polepy vozů a novinka – elektronické folie. Tyto folie pracují s grafikou a s osvětlením jednotlivých detailů na motivu.
Jako host konference vystoupil account director mediální agentury Starcom Warszawa Piotr Szczepanski, který hovořil o mediálním plánování a dopravním outdooru na polském trhu. Zajímavé ukázky celopolepů tramvají včetně okenních ploch vyvolaly diskuzi u dopravců o tom, že tuto formu reklamy nelze v Česku realizovat pouze z důvodů zákazu Drážního úřadu, ato i přesto, že si jej všichni dopravci přejí mít v nabídce.
Vozy MHD jsou také v Polsku využívány pro netradiční eventy, jak bylo možné shlédnout na ukázkách z několika promo kampaní. Rozruch vyvolaly LCD obrazovky polské outdoorové agentury na zadních čelech autobusů, jež jsou přímo v zorném poli řidičů. V této souvislosti proběhla debata o bezpečnosti provozu a hranice možností reklamy. Vhodnější a bezpečnější umístění obrazovek se přece jen dopravcům jeví v interiérech vozů.
Redakci BUSportálu, která byla na konferenci přítomna, zaujaly také opravdu neotřelé reklamní projekty zastávek - zastávka, která po zmáčknutí tlačítka cestujícím zatopí či zastávka s živým obměňovaným trávníkem uvnitř a alpskou scenérií za zády. Pobavil i interaktivní bilboard, ověšený předměty, kde se po postupném odebírání nenechavci objeví nápis upozorňující na nebezpečí krádeží.
Druhým hostem byli brand manager Gambrinus Petr Božoň a junior brand manager Magda Pančochová, kteří zde hovořili o mediálním plánu klienta a využití OOH médií v kampaních. Závěrem všichni mohli vidět v reálu na vozovně Plzeňských dopravních podniků tramvaj Gambrinus obrandovanou ve stylu fotbalové hospody „U proměněné desítky“. Výjimečnost provedení je zejména v kompletním využití interiéru v barvách Gambrinusu, červených a šedých sedadel jako „domácí „ a „hosté“, přičemž se na dipleji zobrazuje aktuální skore. Další detaily na stropech a bočních částech interiéru tramvaje maximálně koresponduje s dokonalou iluzí fotbalové hospody.V současné době se již s Gambrinus tramvají mohou cestující setkat na linkách MHD Plzeň.
TZ MOBILBOARD
Hosty konference přepravoval autobus PMDP - s polepem Mobilboard.
Nový typ reklamy. Visačky se operativně doplňují.
Z konference: Prezentace Mobilboard.
konference: Prezentace Mobilboard. Vánoční zábavná prezentace společnosti.
Prezentace STARCOM.
Pracoviště PMDP, kde se kromě technické údržby vozy také polepují.
Polsko: Kombinovaná reklama.
Polsko: Reflexní fólie.
Polsko: LCD technologie v zadním okně.
Polsko: LCD v interiéru
Polsko.
Prezentace STARCOM: Vyhřívaná a osvětlená zastávka.
Prezentace STARCOM: Zastávka s trávníkem.
Prezentace STARCOM: Lidé kradou.