
Foto Scania
První plynové kloubové autobusy EURO 6 pro Indonésii. Scania Metrolink od srpna nově ze závodu v Bangalore.
První plynové kloubové autobusy EURO 6 pro Indonésii. Scania Metrolink od srpna nově ze závodu v Bangalore.
Scania dodá první plynové kloubové autobusy EURO 6 pro Indonésii. 20 vozidel je určeno nově ustavené společnosti PT Transjakarta vlastněné městem pro dopravu v patrně nejdelším BRT systému na světě TransJakarta Bus Rapid Transport. Ten byl vybudován v roce 1994 a zahrnuje nyní 12 koridorů s celkovou délkou 200 km a 200 stanicemi. Další dva koridory se otevřou v roce 2015. 500 autobusů zde odveze přes 350000 cestujících denně.
Scania dodala demobus pro PT Transjakarta, následně po testování vznikla zakázka na 20 vozů s motory EURO 6 (legislativa v Indonésii požaduje EURO 2). Osmnáctimetrový autobus je určen pro 140 cestujících, z toho 44 sedících. Troje dvojité dveře (určené pro specielní vysoké zastávky) jsou po obou stranách vozu. Nástavba je vyráběna v karosárně Laksana.
Společnost Scania dodala dva autobusy typu Metrolink indické společnosti Karnataka State Road Transport Corporation pro testovací jízdy ve státě Karnataka. Metrolinky jsou vybaveny "černou skříňkou", omezovačem rychlosti v souladu s místními předpisy, šesti nouzovými východy s dvanácti kladívky. Instruktážní video je ve stylu leteckých instruktáží stejně jako letáky u každého sedadla. Vozy jsou dodávány se cania’s Fleet Management System, což umožňuje dopravci monitorování lokace a výkonu vozidla. Všechna sedadla mají bezpečnostní pásy.
Scania Metrolink je vyráběn od února 2013 a je určen pro indický trh pro dopravu na dlouhé a střední vzdálenosti. Autobusy jsou provozovány v indických státech Maharashtra, Karnataka and Kerala. Od srpna 2014 jsou stavěny v novém provozu Scanie v Bangalore (BUSportál: V Bangalore je již delší dobu také závod Volvo Buses).
Z TZ Scania
Scania dodala demobus pro PT Transjakarta, následně po testování vznikla zakázka na 20 vozů s motory EURO 6 (legislativa v Indonésii požaduje EURO 2). Osmnáctimetrový autobus je určen pro 140 cestujících, z toho 44 sedících. Troje dvojité dveře (určené pro specielní vysoké zastávky) jsou po obou stranách vozu. Nástavba je vyráběna v karosárně Laksana.
Společnost Scania dodala dva autobusy typu Metrolink indické společnosti Karnataka State Road Transport Corporation pro testovací jízdy ve státě Karnataka. Metrolinky jsou vybaveny "černou skříňkou", omezovačem rychlosti v souladu s místními předpisy, šesti nouzovými východy s dvanácti kladívky. Instruktážní video je ve stylu leteckých instruktáží stejně jako letáky u každého sedadla. Vozy jsou dodávány se cania’s Fleet Management System, což umožňuje dopravci monitorování lokace a výkonu vozidla. Všechna sedadla mají bezpečnostní pásy.
Scania Metrolink je vyráběn od února 2013 a je určen pro indický trh pro dopravu na dlouhé a střední vzdálenosti. Autobusy jsou provozovány v indických státech Maharashtra, Karnataka and Kerala. Od srpna 2014 jsou stavěny v novém provozu Scanie v Bangalore (BUSportál: V Bangalore je již delší dobu také závod Volvo Buses).
Z TZ Scania

Scania Metrolink. Foto Scania

Scania Metrolink. Foto Scania