Mannheim.
díky vysoké poptávce po autobusech Mercedes-Benz Citaro. Optimismus do roku 2009.
díky vysoké poptávce po autobusech Mercedes-Benz Citaro. Optimismus do roku 2009.
14. listopadu 2008 - Mannheim – EvoBus GmbH věří , že překoná výsledky z úspěšného roku 200. Tahounem tohoto úspěchu jsou i nadále autobusy Mercedes-Benz Citaro, které oslavily v roce 2008 své jubileum, a
kterých během deseti let výroby sjelo z pásu již více než 20 000. „Naše
investice z posledních let v závodě Mannheim a potěšitelné množství zakázek stále zajišťují dobré vytížení “, říká Wolfgang Hänle z EvoBusu. EvoBus investoval do moderních montážních prostor, zařízení, nové výrobní
techniky a procesů kontroly kvality jen během posledních osmi let 40
milionů EUR. Další mezník závodu Mannheim se připravuje na jaře 2009: na
užitné ploše o velikosti přibližně 10 000 metrů čtverečních by měla být
připravena nová hala a kancelářská budova, ve kterých by měla být umístěna výstavba prototypů a výzkum. Projekt zahrnuje investice v celkové
výši 8 milionů EUR.
Mercedes-Benz Citaro byl na trh uveden v roce 1998 a dnes
je s více než 20 000 vyrobenými kusy nejúspěšnějším městským autobusem
ve svém segmentu. Kromě motorů Blue-Tec 4 a Blue-Tec 5 je k dostání i v provedení s
plynovým pohonem a technikou EEV (Enhanced Environmental Friendly
Vehicle). Na přelomu roku 2009 zákazníci otestují ,zelený’ Mercedes-Benz
Citaro G BlueTec Hybrid.
V závodě Mannheimu vyrábí 3 400 zaměstnanců kromě autobusů Mercedes-Benz Citaro a nízkopodlažního velkoprostorového autobusu CapaCity také hrubé karoserie pro značky Mercedes-Benz a Setra. Kromě toho disponuje závod v Mannheimu nejmodernějšími zařízeními pro ponorné lakování hrubých karoserií. Pomocí tohoto zařízení se podařilo v posledních letech snížit emise rozpouštědel až o 60 procent.
V závodě Mannheimu vyrábí 3 400 zaměstnanců kromě autobusů Mercedes-Benz Citaro a nízkopodlažního velkoprostorového autobusu CapaCity také hrubé karoserie pro značky Mercedes-Benz a Setra. Kromě toho disponuje závod v Mannheimu nejmodernějšími zařízeními pro ponorné lakování hrubých karoserií. Pomocí tohoto zařízení se podařilo v posledních letech snížit emise rozpouštědel až o 60 procent.
Daimler Buses je největší světový výrobce autobusů a podvozků o hmotnosti vyšší než osm tun celkové přípustné hmotnosti. Celkově zaměstnává Daimler Buses 17 200 zaměstnanců na celém světě; v roce 2007 bylo prodáno více než 39 000 autobusů. Spektrum výrobků pokrývá městskou, linkovou i zájezdovou dopravu a sahá od minibusu až po dvoupodlažní autobus, vždy v nejrůznějších variantách motoru a vybavení. Za evropský obchod s autobusy odpovídá společnost EvoBus GmbH, stoprocentní dcera společnosti Daimler AG.TZ Daimler
Závod v Mannheimu: Letecký snímek.
Závod v Mannheimu objektivem BUSportálu: