Vůz 3611 na zastávce Koniklecová v první den provozu
V pondělí 10. 12. 2007 se obyvatelé města Brna po více jak čtyřech letech dočkali nového typu trolejbusu v pravidelném provozu. Pro Busportál z Brna (Eda, manil).
V pondělí 10. 12. 2007 se obyvatelé města Brna po více jak čtyřech letech dočkali nového typu trolejbusu v pravidelném provozu. Pro Busportál z Brna (Eda, manil).
Tři nová vozidla 25TrBT ze Škoda Electric s karoserií Citelis 1B od výrobce Irisbus byla dodána během druhé poloviny listopadu na trajlerech firmy APB Plzeň. Od dodání až doposud probíhalo v trolejbusové vozovně Komín oživování a dolaďování všech tří vozů, aby začátkem prosince mohly vyjet na zkušební jízdy a poté i do "ostrého" provozu.
Každý z trojice nových trolejbusů je vybaven akustickým i vizuálním informačním systémem, mechanickou výklopnou plošinou pro imobilní cestující, marně zde však budeme hledat klimatizaci pro cestující. Příjemnou novinkou jsou vnitřní informační LCD panely firmy BUSE, na kterých by se v budoucnu měly kromě informací o lince, času a trase zobrazovat i reklamy. Cestující potěší též velká posuvná větrací okénka pro lepší tepelnou pohodu v parných dnech.
Rokem 2007 dodávky vozů 25TrBT do Brna nekončí, ba naopak. V příštích letech je plánováno v závislosti na financích až 18 dalších vozidel (až 21 vozidel v letech 2007-2009) tohoto typu, které mají pomoci řešit žalostný nedostatek kloubových trolejbusů v městě Brně.
text: Eda
foto: Eda, manil
www.bmhd.cz
Každý z trojice nových trolejbusů je vybaven akustickým i vizuálním informačním systémem, mechanickou výklopnou plošinou pro imobilní cestující, marně zde však budeme hledat klimatizaci pro cestující. Příjemnou novinkou jsou vnitřní informační LCD panely firmy BUSE, na kterých by se v budoucnu měly kromě informací o lince, času a trase zobrazovat i reklamy. Cestující potěší též velká posuvná větrací okénka pro lepší tepelnou pohodu v parných dnech.
Rokem 2007 dodávky vozů 25TrBT do Brna nekončí, ba naopak. V příštích letech je plánováno v závislosti na financích až 18 dalších vozidel (až 21 vozidel v letech 2007-2009) tohoto typu, které mají pomoci řešit žalostný nedostatek kloubových trolejbusů v městě Brně.
text: Eda
foto: Eda, manil
www.bmhd.cz
Škoda Electric expedovala první kloubové trolejbusy do Brna.
Vůz 3611 čekající na odjezd z Kamenného vrchu
Vůz 3611 na Mendlově náměstí
Interiér vozu 3611
25TrBT 3610 (první dodaná) krátce po dodání ve vozovně Komín

EU podpoří výstavbu dobíjecích stanic pro nákladní vozidla
Zrušení zakázky na 25 trolejbusů pro DSZO potvrdil soud:…
Do Ústeckého kraje zamíří nové moderní vlaky


