Mezi novými vozy jsou i autobusy SOR s logem linkového dopravce Lasta.
Mezi novými vozy jsou i autobusy SOR s logem linkového dopravce Lasta.
Značka Ikarbus je místní (sídlí na předměstí Bělehradu) - začala před II.válkou licencí na čs. stíhačky Avia, v padesátých letech přešla z letadel na autobusy. S maďarským Ikarusem nemá nic společného, i když jízda Ikarbusem z letiště do města byla na úrovni pražských Ikarusů těsně před jejich cestou na šrotoviště.
V ulicích Bělěhradu jsou také nízkopodlažní běloruské autobusy MAZ a běloruské trolejbusy. Ty (podle webu bělehradského DP je to typ "321") byly dodávány mezi 2005-2010, podle místních jsou celkem dobré a spolehlivé. Na fotografii je běloruský trolejbus společně s dalším, který zkouším doidentifikovat. Většina tramvají jsou ČKD KT4, ale v nedávné minulosti dostali vyřazené basilejské (zelené, uvnitř stále ještě mají upozornění, že "cestující je povinen označit jízdenku, jinak zaplatí pokutu 60 franků"). Je zde poměrně dost autobusů SOR, ale ne v rámci MHD, ale u společnosti LASTA, což je jakési zdejší "ČSAD".
V ulicích Bělěhradu jsou také nízkopodlažní běloruské autobusy MAZ a běloruské trolejbusy. Ty (podle webu bělehradského DP je to typ "321") byly dodávány mezi 2005-2010, podle místních jsou celkem dobré a spolehlivé. Na fotografii je běloruský trolejbus společně s dalším, který zkouším doidentifikovat. Většina tramvají jsou ČKD KT4, ale v nedávné minulosti dostali vyřazené basilejské (zelené, uvnitř stále ještě mají upozornění, že "cestující je povinen označit jízdenku, jinak zaplatí pokutu 60 franků"). Je zde poměrně dost autobusů SOR, ale ne v rámci MHD, ale u společnosti LASTA, což je jakési zdejší "ČSAD".
Jan Spousta
Trolejbus Belorus (červený) © Jan Spousta
Místní výrobek Ikarbus © Jan Spousta
Místní výrobek Ikarbus © Jan Spousta
Nízkopodlažní MAZ © Jan Spousta
Autobus SOR s logem Lasta a tramvaj KT © Jan Spousta
Tramvaj z Bazileje © Jan Spousta